אימפריית אתרי הסקס של ליטבק עוזבת את מגדל המוזיאון

ל"גלובס" נודע כי מעצמת אתרי הסקס "קולויז'ן" עוברת לרחוב הברזל ברמת-החי"ל בת"א

מעצמת אתרי הסקס "קולויז'ן", שבראשה עומד היזם הישראלי מולי ליטבק, עוזבת את מגדל המוזיאון באזור בתי המשפט של תל אביב ועוברת לרחוב הברזל ברמת החי"ל, כך נודע ל"גלובס".

החברה, שמפעילה כמה אתרי סקס, פעלה עד כה בקומה ה-23 במגדל המוזיאון שברחוב ברקוביץ' בתל אביב, ומשכנה החדש ממוקם ברחוב הברזל, בבניין BMC Software שבבעלות חברת עוגן נדל"ן, שבשליטת שלמה אייזנברג ובניהולו של שמוליק רופא.

חברת קולויז'ן, שאליה נקשר לאחרונה שמו של הפרופסור לכלכלה רפי אלדור, עוסקת בהפעלת אתרי וידאו בתשלום, שבהם נצפים אנשים בעירום מול מצלמות הרשת. ל"גלובס" נודע כי את המעבר משלימה החברה בימים אלה. עוגן נדל"ן מחזיקה בסדרת בניינים ברחוב הברזל, ובהם בניין BMC ששטחו כ-7,500 מ"ר.

בבניין BMC החלו להתפנות שטחים במארס 2009, כש-BMC חתמה עם עוגן נדל"ן על הסכם שלפיו היא מחזירה לעוגן כ-3,500 מ"ר שמהווים כ-23% מהשטחים המושכרים, לפני סיום תקופת החוזה, והסבה לעוגן נדל"ן את חוזי השכירות של כל שוכרי המשנה. תמורת החזרת השטחים קיבלה עוגן נדל"ן פיצוי של שכר דירה מראש לחלק ניכר מהתקופה שנותרה לתום החוזה, בסך של כ-3 מיליון דולר. עד דצמבר 2009 השכירה עוגן כ-1,000 מ"ר מהשטחים שהוחזרו. מאז נמצא הבניין בתפוסה מלאה.

חברת עוגן נדל"ן מתכננת להוסיף 10 קומות נוספות לבניין BMC והדירקטוריון שלה אישר בינואר 2010 את ההתקשרות עם החברה אחות, א. ארנסון, לביצוע עבודות הקבלן. העבודות, שבמהלכן יגדל הבניין ל-17 קומות, יסתיימו בדצמבר 2011.

בבניין BMC נגבים דמי שכירות בסך 82 שקל למ"ר לחודש אולם ל"גלובס" נוגע כי קולויז'ן תשלם כ-71 שקל למ"ר לחודש. לעומת זאת, במגדל המוזיאון דמי השכירות עומדים על כ-130 שקל למ"ר לחודש, לפני נתונים שפורסמו השבוע ב"גלובס".

קולויז'ן אישרה כי החברה מעבירה את משרדיה לרמת החי"ל.