"שליין ובנאי כינו את דוגמניות בגדי-הים של 'בלייזר' זונות"

סוכנות לוק ומגזין "בלייזר" דורשים התנצלות בשידור וכן פיצוי של 100 אלף שקל בעקבות ההתבטאויות של ליאור שליין ואורנה בנאי בתוכנית "מצב האומה"

המגזין "בלייזר" מקבוצת "ידיעות אחרונות" וסוכנות הייצוג "לוק" דורשים 100 אלף שקל פיצויים מהבדרנים ליאור שליין ואורנה בנאי בגין לשון הרע.

המכתב נשלח על-ידי עו"ד ירון חנין ממשרד ליבליך-מוזר לשליין ובנאי על רקע התוכנית "מצב האומה" בה משתתפים השניים, שם כינו את דוגמניות גיליון בגדי-הים של "בלייזר" "זונות".

"'לוק' ו'בלייזר' נדהמו לגלות כי בתוכנית 'מצב האומה' ששודרה בערוץ 2 ב-24 במאי התייחסתם למגזין בגדי-הים, וכיניתם את מיוצגות הסוכנות המופיעות בו בבגדי-ים בכינוי 'זונות'", נכתב במכתב.

על-פי תמליל השידור התייחסה אורנה בנאי לגיליון כאל "קטלוג שאתה יכול לבחור את הזונה המועדפת עלייך". שליין הגיב ואמר "ראיתי", ובנאי הבהירה כי "יצא גיליון של בגדי-ים של 'בלייזר'". שליין חזר על דבריה ואמר: "בגדי-ים של 'בלייזר'".

על-פי המכתב שנשלח בשמו של מנכ"ל לוק, ירון ליכטנשטיין, "הצגתן על-ידכם כ'זונות' היא דיבה מהחמורות ביותר שניתן לומר על אישה... למען הסר ספק, יובהר כי אין מדובר בסאטירה, וגם לא בסאטירה נשכנית. זכותכם כמובן לסבור כי מיוצגות הסוכנות מופיעות בקטלוג באופן שאינו צנוע דיו לטעמכם, אך אין הדבר מעניק לכם כל זכות לכנותן 'זונות'".

עוד נכתב במכתב כי שליין, אשר בת-זוגו מרב מיכאלי היא לוחמת כנגד ביזוי נשים, מתבקש להתנצל בפתיח התוכנית "מצב האומה" על הדברים ולשלם לסוכנות ולעיתון פיצויים בסך 100 אלף שקל.

דוברת זכיינית ערוץ 2 רשת, המשדרת את "מצב האומה", מסרה בשם שליין ובנאי כי המכתב התקבל ונבדק.