מרגע שנודע כי גל גדות תגלם את "וונדר וומן" בסרט הוליוודי, השווי שלה הוכפל ■ גדות מרוויחה חצי מיליון שקל לעונה כפרזנטורית של קסטרו ומיליון שקל לשנתיים בקרליין ■ "גלובס" חושף את המספרים מאחורי הפנים היפות
זאת בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD ■ במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD
בתו של נוני מוזס, הדס מוזס-ליכטנשטיין, ניהלה את המו"מ מול קשת בשם חנן סביון וגיא עמיר
תצטרף לקבוצת ייצוג האמנים והתוכן ADD, בניהולו של בעלה ירון ליכטנשטיין, שם היא צפויה לנהל את פעילות המסחר והפיתוח העסקי של הקבוצה
טן-ברינק, לשעבר מבקר הטלוויזיה של "ידיעות אחרונות" ועורך מגזין "רייטינג", יצטרף למחלקת היוצרים והבמאים של הקבוצה וישתלב בפיתוח פרויקטים חדשים
הקבוצה בראשותו של ירון ליכטנשטיין מינתה את העיתונאי אליאב גודפריד למנהל מחלקת התוכן
הטאלנט הוא מותג לכל דבר: חבילת תוכן המשווקת מגוון מוצרים לסגמנטים רבים. ניהול מותג מהסוג הזה, הוא תהליך מאתגר לא פחות ולפעמים הרבה יותר ממוצר צריכה רגיל
החברה החדשה, "ADD - CONTENT AGENCY", תיתן מענה שלם להפקות - מייצוג אנשיה, דרך הליך ההפקה ועד לשיווק בחו"ל ■ ליכטנשטיין שימש ב-5 השנים האחרונות כמנכ"ל סוכנות לוק של "ידיעות אחרונות"
סוכנות לוק ומגזין "בלייזר" דורשים התנצלות בשידור וכן פיצוי של 100 אלף שקל בעקבות ההתבטאויות של ליאור שליין ואורנה בנאי בתוכנית "מצב האומה"
חנן סביון וגיא עמיר יצרו עבור ערוץ הילדים סיטקום חדש בשם "נויה" שיופק על-ידי לוק פורמט וקודה תקשורת ■ ירון ליכטנשטיין, מנכ"ל סוכנות לוק: "אנו עובדים על תכנים נוספים"
הסוכנות החלה בהערכות לקראת עלית ערוץ הצעירים ADD ב-HOT
נשיא המדינה, שנפגש אישית עם 40 הצעירים שסומנו ע"י "גלובס" כמנהיגי העתיד, מאמין כי ישראל נמצאת בחזית הטכנולוגיה העולמית ■ "ישראל לא יכולה להגדיל את שטחה, רק את האינטליגנציה שלה"
"לוק", המייצגת את גדות, דורשת מ"רייטינג" פיצוי של 100 אלף שקל והתנצלות, זאת בגין תמונות פפראצי של גדות שפורסמו במגזין בליווי כיתובים "הלקוחים מעולם הפורנוגרפיה" ■ "מעריב" בתגובה: "לא היתה כוונה לפגוע"
גל גדותדוגמנותלי-אור אברבךמדד המותגים 2010קסטרוקרליין