מדד מנהלי הרכש למגזר השירותים בארה"ב נותר על 55.4 נק'

זאת בהתאם לציפיות ■ ההזמנות ממפעלים באפריל עלו ב-1.2% לעומת צפי לעלייה של 1.7% ■ חודש רביעי ברציפות של עלייה במספר המועסקים בסקטור הפרטי בארה"ב

גידול של כ-55 אלף משרות נרשם בסקטור הפרטי בארה"ב בחודש מאי. כך על פי נתוני סקר ה-ADP שפורסמו הבוקר (ה'). זהו חודש רביעי ברציפות של עלייה במספר המועסקים בסקטור הפרטי בארה"ב. עם זאת מדובר בנתון נמוך במקצת מהצפי שעמד על תוספת של כ-66 אלף משרות.

הדו"ח של ADP מתפרסם יום אחד לפנטי הנתונים הרשמיים על שוק העבודה האמריקני, כשהצפי הוא לעלייה של כ-515 אלף משרות בחודש שעבר, מתוכם כ-400 אלף משרות זמניות.

כשעה לפני פתיחת המסחר בוול סטריט פורסם דו"ח התעסוקה השבועי, שהראה ירידה במספר התביעות הראשוניות לדמי אבטלה לרמה של 453 אלף, מ-460 אלף בשבוע הקודם. הנתון היה בהתאם לציפיות.

עוד פורסם נתון מעודכן על פריון העובדים ברבעון הראשון, שרשם עלייה של 2.8% לעומת לפי ל-3.5% ולאחר גידול של 3.6% ברבעון הרביעי של 2010.

כחצי שעה לאחר הפתיחה פורסם כי נתוני ההזמנות ממפעלים לחודש אפריל רשמו עלייה של 1.2% לעומת צפי לעלייה של 1.7%. באותה שעה פורסם מדד ה-ISM (מדד מנהלי הרכש) למגזר השירותים בחודש מאי, שנותר ללא שינוי ברמה של 55.4 נקודות, בהתאם לציפיות.