אהבה בטוויטר: שירות לאיתור משתמשים חדשים למטרות היכרות

Plenty of Tweeps מאפשר לבצע חיפוש בין משתמשי טוויטר וללחוץ על כפתור Like בכל פעם שתתקלו במישהו שמוצא חן בעיניכם ■ וגם: Philo היא אפליקציית אייפון חדשה, בה היוזרים מעדכנים באיזו תוכנית טלוויזיה הם צופים באותו הרגע

1. שידוכים בטוויטר

מחפשים אהבה ברשת? מעכשיו ניתן לעשות זאת גם בשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר. Plenty of Tweeps הוא שירות חדש, שמאפשר למצוא משתמשי טוויטר חדשים למטרות של היכרות. על-מנת ליהנות מהשירות, יש להירשם באמצעות חשבון המשתמש בטוויטר, למלא שאלון קצר על הפרופיל האישי - מיקום, ג'נדר ותאריך לידה, ולהוסיף תמונות רלוונטיות ואתם בפנים.

לאחר ההרשמה, תוכלו לבצע חיפוש בין משתמשי טוויטר, על בסיס מיקום גיאוגרפי או גיל, וללחוץ על כפתור Like בכל פעם שתתקלו במישהו שמוצא חן בעיניכם. המערכת יודעת לשלוח הודעה אנונימית לאותו משתמש עליו לחצתם, ורק במידה שגם הוא בעניין, ייחשפו הפרטים שלכם בפניו. השירות גם מאפשר לכם לשלוח הודעות פרטיות למשתמשים אחרים.

2. טלוויזיה חברתית

Philo היא אפליקציית אייפון חדשה, שמציעה אינטגרציה בין הרגלי צפיית הטלוויזיה של המשתמשים לבין העולם החברתי. השירות עובד בדומה לשירותים חברתיים מבוססי מיקום, דוגמת Foursquare, בהם המשתמשים מעדכנים היכן הם נמצאים פיזית. באפליקציה המדוברת, היוזרים מעדכנים באיזו תוכנית טלוויזיה הם צופים באותו הרגע.

לאחר העדכון, יכולים המשתמשים להתחיל לשוחח עם משתמשים אחרים שצופים באותה התוכנית, כאשר העדכונים הללו יכולים להופיע גם בפייסבוק או בטוויטר.

האפליקציה גם מציגה בפני משתמשים אילו תוכניות טלוויזיה הן הכי מדוברות בקרב החברים שלהם בכל רגע נתון, פיצ'ר שמסייע להם למצוא תוכניות חדשות שהם אינם מכירים ולהיחשף לתכנים טלוויזיוניים חדשים.

בדומה לשירותים מבוססי מיקום, גם באפליקציה זו משולבים פיצ'רים שמדמים משחקים תחרותיים, כאשר בעתיד הקרוב ישולבו הטבות לאותם משתמשים שמרבים לראות תוכנית טלוויזיה מסוימת ומעדכנים על כך בשירות.

3. רוק-סטאר וירטואלי

אוהבים לשיר ולהפגין את יכולות הזימרה שלכם בפני החברים? מעכשיו אתם יכולים לעשות זאת בקלות. הסטארט-אפ החדש Ujam , שהושק לראשונה בכנס TechCrunch Disrupt, מאפשר למשתמשים לשיר או לזמזם קטע מוסיקלי מסוים שהם אוהבים, באופן טבעי אל מול המיקרופון של המחשב, כאשר הטכנולוגיה יודעת לתרגם זאת לקטע מוזיקלי איכותי, שמלווה בכלי נגינה, כגון פסנתר או גיטרה חשמלית, שמתאימים לקטע המושר. משתמשים יכולים לשחק עם ההקלטה הזו, עד שהם יוצרים קטע אותו הם אוהבים. כן ניתן לנגן קטע מסוים בכלי נגינה בודד, כאשר המערכת מתרגמת אותו לקטע מוזיקלי שמנוגן על-ידי להקה שכוללת מספר כלי נגינה. כעת מוצע השירות בגרסת בטא סגורה.