רשת חרש משקיעה 7 מיליון שקל בתהליך מיתוג מחדש

הרשת, המשווקת מותגי ריצופים, חיפויים וכלים סניטריים, משיקה במקביל אולם קונספט חדש בבני-ברק ■ סך ההשקעה במהלך, באמצעות משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי, עומדת על כ-7 מיליון שקל

רשת חרש, המשווקת מותגי ריצופים, חיפויים וכלים סניטריים, משלימה בימים אלה מהלך שיווקי רחב הכולל מיתוג מחדש ושינוי השפה התקשורתית.

במקביל משיקה חרש אולם קונספט חדש בבני-ברק.

סך ההשקעה במהלך עומדת על כ-7 מיליון שקל. על מהלך המיתוג אחראי משרד הפרסום סיגאווי&סיגאווי.