מאבטח הרמטכ"ל ארז אפרתי הורשע בניסיון למעשה סדום ותקיפה

השופט חאלד כבוב אישר את הסדר הטיעון של אפרתי לאחר שהמתלוננת הסירה את התנגדותה ■ במסגרת ההסדר הודה אפרתי בניסיון לבצע במתלוננת מעשה סדום שלא בהסכמתה ובכך שגרם לה חבלה של ממש

בית המשפט המחוזי בתל-אביב קיבל היום (ג') את הסדר הטיעון של ארז אפרתי, מי שהיה מאבטח הרמטכ"ל, במסגרתו הודה והורשע אפרתי בעבירות של ניסיון לבצע במתלוננת מעשה סדום שלא בהסכמתה החופשית ובכך שגרם לה חבלה של ממש.

השופט חאלד כבוב אישר את הסדר הטיעון לאחר שהמתלוננת הסירה את התנגדותה להסדר, וכך נחסך ממנה המעמד הקשה של מתן עדות בבית המשפט.

כתב האישום המתוקן שבעובדותיו הודה היום אפרתי מפרט כיצד בתאריך 28.11.09, בסמוך לשעה 4:45, תקף אפרתי את המתלוננת בסמוך לנחל הירקון, גרר אותה לשיחים הנמצאים על גדת הנחל והשכיבה בכוח בין השיחים, תוך שהוא מכה אותה וחונק אותה על-ידי הצמדת ידו לגרונה ומאיים עליה כי יהרגנה.

לאחר מכן הפך אפרתי את המתלוננת כשפניה לעבר האדמה הבוצית וגבה מופנה כלפי מעלה. בעודו מחזיק את המתלוננת בכוח, הפשיל את מכנסיו ותחתוניו וניסה להחדיר את איבר מינו לפי הטבעת שלה. כאשר ראה כי אינו מצליח לחדור אליה, דרש ממנה כי תרים את ישבנה ולאחר מכן סובב אותה על כתפה וקרע את בגדיה העליונים.

המתלוננת המשיכה לזעוק לעזרה, ובתגובה לכך הכה אותה הנאשם בחוזקה בראשה עד שהכרתה התערפלה.

גזר הדין של אפרתי טרם ניתן, אולם העונש המקסימלי הקבוע בחוק על העבירות בהן הורשע הוא לא פחות מ-16 שנות מאסר בפועל.