מדד ה-S&P בדרך ל-1,250 נקודות? בארה"ב יש החושבים שכן

פריץ מאייר (Fritz Meyer), אסטרטג שווקים בכיר ב-Invesco: "התיקון למטה, שחוו השווקים בשבועות האחרונים, הסתיים ככל הנראה. אני בהחלט מאמין שעד סוף השנה אנחנו נראה את מחירי המניות גבוהים יותר"

לאחר שבוע חיובי בוול סטריט, במסגרתו טיפסו המדדים המובילים בשיעור מקסימאלי של 2.9% במדד הנאסד"ק, התבטא פריץ מאייר (Fritz Meyer), אסטרטג שווקים בכיר ב-Invesco, בראיון ל-CBNC באומרו כי הוא חושב שהתיקון למטה, שחוו השווקים בשבועות האחרונים, הסתיים ככל הנראה.

"אני בהחלט מאמין שעד סוף השנה אנחנו נראה את מחירי המניות גבוהים יותר - רמות של 1,200-1,250 במדד ה-500 S&P בהחלט הגיוניות, מה שאומר עלייה של 8-9% מרמות השוק הנוכחיות", ציין מאייר.

אלק יאנג (Alec Young), אסטרטג שווקים בסוכנות הדירוג S&P, ציין כי השווקים בהחלט נרגעו לאחר שהנושאים הבוערים באירופה ובסין התייצבו. "הבעיה היא שאגרות החוב ל-10 שנים אינן מאשרות ומאמתות את הביטחון כביכול של השוק. סוחרי האג"ח הרבה פחות בטוחים בהתאוששות הכלכלית, והיסטורית, שוק האג"ח הוא חזאי טוב יותר מאשר שוק המניות", אמר יאנג.

יאנג ייעץ למשקיעים לצפות לשוק תנודתי בחודשי הקיץ הקרובים. "אנחנו צריכים צריכים לשים כמה מהדאגות הכלכליות בארה"ב בצד ואנח חושב שיהיה זה קשה לעשות כן. כרגע, הסיכון הגדול ביותר לשוק האמריקני הוא מבית, לא מבחוץ", הוסיף יאנג.