אתר הספורט ONE ומיקרוסופט משיקים דפדפן ממותג למונדיאל

הדפדפן החדש, אשר מבוסס על אינטרנט אקספלורר 8, מאפשר לקבל עדכונים לייב ממשחקים, ללא תלות באתר שבו נמצא הגולש באותו הרגע ולחפש אחר מידע ויזואלי וטקסטואלי על שחקנים ותכני מונדיאל בזמן באמת

אתר הספורט ONE השיק היום (א') דפדפן ממותג לכבוד המונדיאל שיתוף עם מיקרוסופט. הדפדפן החדש, אשר מבוסס על אינטרנט אקספלורר 8, מציע כלים שימושיים לחובבי הספורט שמחפשים אחר הדרכים להישאר מעודכנים במשחקי המונדיאל.

הדפדפן מאפשר לקבל עדכונים לייב ממשחקים, ללא תלות באתר שבו נמצא הגולש באותו הרגע ולחפש אחר מידע ויזואלי וטקסטואלי על שחקנים ותכני מונדיאל בזמן באמת. כך, לדוגמה, יכול הגולש לסמן שם של שחקן כדורגל מסויים, בתוכן של טקסט רלוונטי, ובלחיצת הסמן הימני לקבל תוצאות חיפוש מתאימות. כן יוצעו בשורת המועדפים שבדפדפן כל הלינקים השימושיים מאתר ONE.

שי לב, מנהל הפיתוח העסקי של ONE, אמר בתגובה: "אנו מברכים על שיתוף פעולה נוסף עם מייקרוסופט וגאים לקחת חלק בכל התפתחות של עולם הדפדפנים. אין לנו ספק כי גולשינו ימצאו שימוש רב בדפדפן החדש אשר ישאיר אותם מעודכנים כל העת בנעשה בעולם הספורט".

טליה בנימיני, מנהלת השיווק של מיקרוסופט, הוסיפה: "הדפדפן הממותג של אתר ONE יאפשר לגולשיו חוויית גלישה משודרגת ויכולות חדשות של חיפוש וזמינות מידע. המהירות של הגעה למידע והפשטות משמעם בסופו של יום פחות קליקים כדי להגיע למידע המבוקש, והתמצאות קלה ומהירה יותר בתכנים הרבים שהאתר מכיל".