אילן דה פריס מונה לסמנכ"ל התוכן של זכיינית ערוץ 2 רשת

זאת כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס" ■ דה פריס, מפיק, במאי ואיש קולנוע, שימש בעבר כסמנכ"ל התוכן של טלעד והיה בצוות שהכין את המכרז השני לערוץ 2

אילן דה פריס יהיה סמנכ"ל התוכן הבא של זכיינית ערוץ 2 רשת, זאת כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס".

דה פריס, מפיק, במאי ואיש קולנוע, שימש בעבר כסמנכ"ל התוכן של טלעד והיה בצוות שהכין את המכרז השני לערוץ 2, בו נכשלה הזכיינית.

בין היתר היה אחראי דה פריס על העלאת תוכניות כמו "החמישייה הקאמרית", "עובדה" עם אילנה דיין, "לילה גוב", "החרצופים", "פלורנטין" ו"זינזנה".

עם פרישתו מטלעד ייסד דה פריס את חברת "גשם תקשורת" יחד עם ראודור בנזימן ואיילת הראל. במהלך 4 השנים האחרונות שב דה פריס לנהל את סינמטק ירושלים ומשכנות שאננים. דה פריס היה שותף להקמת סינמטק ירושלים והקים את פסטיבל ירושלים לקולנוע.

במהלך שנות ה-80 שימש דה פריס מפיק משותף יחד עם רנן שור של הסרט "בלוז לחופש הגדול". הוא ממייסדי בית-הספר לקולנוע וטלוויזיה "סם שפיגל בירושלים" וחבר במועצה הציבורית של בת-שבע ובחבר הנאמנים של בצלאל.

אבי צבי, מנכ"ל רשת, הביע שמחה על המינוי. "רשת נמצאת בתנופת יצירה גדולה ואיכותית, וניסיונו הרב של דה פריס ביצירה הישראלית המקורית בכלל ובטלוויזיה המסחרית בפרט יהוו נדבך חשוב בהשגת היעדים האסטרטגיים של רשת", אמר.

דה פריס מסר: "אני שמח לחזור לעבודה בטלוויזיה המסחרית, בעיקר משום שמדובר באתגר גדול, זאת על רקע השינויים העצומים בעולם התקשורת והשידור והאתגר להיות שותף מרכזי בעיצוב העתיד התקשורתי והתרבותי בישראל. לרשת היסטוריה מפוארת, זוהי תחנה דינמית עם רקורד מרשים, ואני משוכנע כי אבי צבי יחד עם ההנהלה יצעיד את התחנה למעבר המיוחל ל-7 ימי שידור בשבוע".