טוטו-ווינר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.5 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - חישגד של מפעל הפיס עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל בשבוע החולף

3 השלכות בולטות יש לתקופת המונדיאל על סצנת הפרסום המקומית: ערוץ 1 מכניס כסף מחסויות ונותן לרגע פייט לערוצים המסחריים; חברות רבות קופצות על עגלת המונדיאל ומפרסמות מוצרים משלימים כמו טלוויזיות, כורסאות וממירי HD; וטוטו-ווינר, חברת הימורי הספורט החוקית היחידה בישראל, כובשת את טבלת המותגים המושקעים השבועית.

ווינר מפרסמת השבוע בווליום גבוה תחת הסלוגן: "עם ווינר המונדיאל מרגש יותר", באמצעות יהושע TBWA.

במקום השני - חברת הימורים נוספת: מפעל הפיס. השימוש בסלבס (ידוענים) הופך להיות נפוץ יותר ויותר בקרב המפרסמים בישראל. השיא המקומי האחרון בנושא נרשם על-ידי מפעל הפיס בשיתוף גיתם BBDO, שנסעו עד מנהטן הרחוקה ומצאו לפרסומת שלהם את הסלבית ב-ה' הידיעה: פריס הילטון. הילטון גויסה לפרסם את חישגד ניו-יורק ביחד עם בתו של דני סנדרסון: טיסה עם חברה במחלקת עסקים, אירוח במלון וולדורף אסטוריה ו-40 אלף שקל לשופינג.

שופרסל מתמקמת במקום השלישי השבוע עם "מסיבת המועדון בשופרסל" - 4 ימי שופינג ללא מע"מ במחלקות האלקטרוניקה לחברי מועדון הלקוחות ועוד אלפי מוצרים ב-20% הנחה, באמצעות גיתם BBDO.

בנק דיסקונט יורד אל המקום הרביעי השבוע, לאחר שבועיים בפסגת הטבלה עם קונספט המפתח החדש תחת הסלוגן: "אוסף את הכסף הקטן לכסף גדול", באמצעות יהושע TBWA.

את הטבלה סוגרת יטבתה עם סדרת המילקשייקים החדשה שלה, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי.

פתחנו עם המונדיאל, ונסיים איתו: המפרסמים הבולטים עד כה בחסויות הם בנק דיסקונט, לובינסקי טרייד, "ישראל היום", IGO תוכנת ניווט, FUJICOM ועוד.

המותגים המושקעים

1. טוטו-ווינר - 1,525,091 שקל - באמצעות יהושע TBWA

2. מפעל הפיס (חישגד) - 1,337,255 שקל - באמצעות גיתם BBDO

3. שופרסל - 1,225,388 שקל - באמצעות גיתם BBDO

4. בנק דיסקונט - 1,174,329 שקל - באמצעות יהושע TBWA

5. מילקשייק יטבתה - 1,030,779 שקל - באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 10-17/6/10.

** הכוצב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.