חישגד

משחק הגרלות של מפעל הפיס הכולל כרטיסי גירוד

כתבות אחרונות

 
דוכן מפעל הפיס / צילום: תמר מצפי

פשרה: הפיס יעביר 1.2 מ' ש' כמלגות סטונדטים וכתרומה לעמותות

הבקשה לייצוגית הוגשה בטענה כי מפעל הפיס מציג למכירה בדוכניו כרטיסי חישגד וטופסי הגרלת לוטו מבלי שהוא מציג את מחירם, ובכך מפר את חוק הגנת הצרכן

מיכל רז-חיימוביץ' 29.05.2016

9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2015
דוכן מפעל הפיס / צילום: תמר מצפי

עלייה בהכנסות מפעל הפיס ב-2014: 6.2 מיליארד שקל

סך הפרסים שחולקו אשתקד: 3.7 מיליארד שקל ■ כ-1.5 מיליארד שקל הועברו לרשויות המקומיות ■ מנכ"ל הפיס: נאמץ גישה חדשה שתאפשר להעביר יותר כסף לפריפריה

יובל אזולאי 03.02.2015

סקר פרסומות: הזאב הרע של תפוצ'יפס - הכי אהוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה השבוע - ה"טוורקינג" של קסטרו עם גל גדות

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2014

תעשיית החלומות: גידול של 14% בהכנסות מפעל הפיס

‎‎הכנסות מפעל הפיס הסתכמו במחצית הראשונה של 2013 ב-2.9 מיליארד שקל ■ 3 משחקי המזל המובילים של הפיס: לוטו, חיש-גד וצ'אנס ■ הפיס: "לראשונה הועברו התשלומים הגבוהים ביותר בחציון אחד למען הציבור: כ-467 מיליון שקל"

יובל אזולאי 14.07.2013

מפעל הפיס: הכנסות של 5.1 מיליארד שקל ב-2012

יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, הודיע על גידול של 6.5% בהכנסות ■ הפיס השקיע 1.4 מיליארד שקל בפרויקטים בקהילה; 660 מיליון שקל הועברו לרשויות המקומיות

יובל אזולאי 19.02.2013

הפסיד בהימור: ביהמ"ש דחה ייצוגית של רון קופמן נגד הפיס

עיתונאי הספורט טען כי כרטיסי הגרלה של חיש-גד נמכרים גם לאחר שאין סיכויי זכייה ■ ביהמ"ש: הטענה נדונה כבר בתביעה ייצוגית קודמת שהסתיימה בפשרה

אלה לוי-וינריב 02.09.2012

הפיס מסיר מודעות פרסום; "לועגות לנוסעים באוטובוסים"

הפיס מסיר מתחנות האוטובוס פרסומות שעפ"י התלונות לעגו למשתמשי התחבורה הציבורית ■ בפרסומות מופיעה המילה "אוטובוס" כשעליה סימני גירוד של "חישגד"

שירות גלובס 07.12.2011

פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות

נתי יעקובי 25.07.2011

רון קופמן הגיש ייצוגית ב-3.1 מיליארד שקל נגד מפעל הפיס

טוען כי מפעל הפיס מטעה את הציבור בהגרלות החישגד בכך שהוא מעמיד למכירה כרטיסי גירוד גם לאחר שכבר לא קיים למי שרוכש אותם סיכוי כלשהו לזכות בפרס

חן מענית 09.03.2011

קפה בחצי מיליון שקל: Yellow והפיס רכשו חסויות ב"האח הגדול"

רשת Yellow תשלם חצי מיליון שקל כדי שהמודח השבועי של "האח בגדול" יישב לשתות אצלה כוס קפה ■ מפעל הפיס ינפיק מיליון וחצי כרטיסי גירוד תחת השם "חישגד האח הגדול"

טל מויסה 28.11.2010

HOT - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-3 מיליון שקל

HOT ו-yes הגבירו השבוע את הווליום הפרסומי במסגרת הקרבות בטלוויזיה הרב-ערוצית

נתי יעקובי 25.10.2010

גם השבוע: גינדי ת"א הוא המותג המושקע ביותר עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני - yes, שפרסמה השבוע בהיקף של כ-2 מיליון שקל - מה שמעיד על גל נוסף של תחרות עקובה בינה לבין HOT, הפעם על רקע מבצעי החבילות ללא התחייבות

נתי יעקובי 18.10.2010

שמים עלינו פיס

המסקנה האישית שלי: אף אחד לא זכה מעולם בפרס גדול בפיס, וכל ההגרלות האלה הן שקר

דרור פויר 03.07.2010

מכונת המזומנים של הפיס: הרוויח 338 מיליון שקל ברבעון

הכנסות עתק של כ-1.2 מיליארד שקל ברבעון - בעיקר בזכות הלוטו וחישגד ■ מפעל הפיס: "כל הרווחים חוזרים לקהילה להקמת פרויקטים ציבוריים" ■ המנכ"ל שאול סוטניק: "2010 תהיה טובה יותר מ-2009"

הלל קורן 22.06.2010

טוטו-ווינר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.5 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - חישגד של מפעל הפיס עם השקעה של כ-1.3 מיליון שקל בשבוע החולף

נתי יעקובי 21.06.2010

   12   

   נמצאו 20 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2