חוזה המשך לראדא באמריקה הלטינית בהיקף 6.5 מיליון דולר

ראדא תכיר בהכנסות מהחוזה הנוכחי במהלך החציון השני של 2010 ועד להשלמתו במחצית 2011

חברת ראדא הודיעה על קבלת חוזה המשך לשדרוג מטוסי חיל האוויר של אחת ממדינות אמריקה הלטינית בהיקף של 6.5 מיליון דולר. מדובר בחוזה המשך של ראדא עם אותו לקוח, לאחר שלקראת תום שנת 2009 חתמה החברה על החוזה הראשון בהיקף של כ-7 מיליון דולר.

עד כה מדובר בחוזים בהיקף כולל של יותר מ-15 מיליון דולר. לפרויקט מתוכננים שלבים נוספים שגם בהם עתידה ראדא לקחת חלק משמעותי.

במסגרת החוזה הנוכחי ראדא מבצעת השבחת מערכות אוויוניקה ומשימה במטוסי הלקוח, הכוללת שילוב תת מערכות עתירות תוכנה מפיתוח עצמי וכן מערכות נוספות המסופקות ע"י ספקי משנה גדולים מארה"ב ואירופה. תחילת ביצוע החוזה צפוי במהלך הרבעון השלישי של 2010, והוא יבוצע במקביל לביצוע השלב הראשון. ראדא תכיר בהכנסות מהחוזה הנוכחי במהלך החציון השני של 2010 ועד להשלמתו במחצית 2011.

ראדא, העוסקת בייצור מערכות אלקטרוניקה לשימושים צבאיים, הציגה יכולת פיתוח וניהול פרוייקטי השבחה מערכתיים כאשר זכתה, בשנת 2005, בפרוייקט השבחת מערכת אוויוניקה מלאה למטוסי A-4 "עיט" מתוצרת מקדונל דוגלס, המשמשים כמטוסי אימון מתקדם של חיל האוויר הישראלי, במהלכו הוחלפה המערכת המיושנת שהייתה מותקנת במטוסים אלה משנות ה- 70 במערכת מודרנית מתוצרת ראדא.

"אמריקה הלטינית מהווה שוק יעד אסטרטגי עבור ראדא. לשמחתנו הלקוח מביע את המשך שביעות רצונו והחליט להמשיך איתנו גם בשלב השני של הפרויקט, המהווה נתח משמעותי מפעילותה של ראדא בתקופה זו", אומר צביקה אלון, מנכ"ל ראדא. "אנו מאמינים שיכולות הפיתוח והשילוב במטוסים של מערכות מסוג זה הן ייחודיות בתחום הפעילות שלנו ומעמידות אותנו בשורה אחת עם מספר מועט של חברות המסוגלות לבצע פרויקטים דומים. בעקבות ההצלחה בפרויקט זה אנו פונים כעת לחיילות אויר שונים ברחבי העולם במטרה להציע להם מערכות דומות".