מוטורולה ישראל השקיעה כ-125 מ' שקל במעבר לאיירפורט סיטי

לדברי שמעון דיק, נשיא ומנכ"ל מוטורולה ישראל, "ההשקעה הרבה בבניית המתחם ובאכלוסו, מהווה אות הערכה, תמיכה ומחויבות של מוטורולה העולמית למוטורולה ישראל, לטווח ארוך"

חברת מוטורולה ישראל השקיעה עד כה כ-125 מיליון שקל בתהליך מעבר החברה למשרדיה באיירפורט סיטי, מהלך שאותו אמורה החברה להשלים עד נובמבר השנה.

את בניין מוטורולה, שבנייתו הולכת ונשלמת, מקימה חברת איירפורט סיטי שבשליטת קובי מימון. הבניין, שתוכנן ע"י מן-שנער אדריכלים ובוני ערים, משתרע על פני 5 קומות בשטח עילי בנוי של כ-38 אלף מ"ר.

מוטורולה, שתעזוב את רחוב קרמניצקי בת"א, תשכור את הבניין ל-25 שנה עם אופציית יציאה כעבור 10 שנים, תמורת דמי שכירות שנתיים של 28.4 מיליון שקל. שווי הנכס, נכון לסוף 2009, מוערך בכ-171.4 מיליון שקל.

מתוך ה-125 מיליון שקל שהשקיעה החברה בתהליך המעבר, כ-85 מיליון שקל מיועדים למכרזי מעטפות שנחתמו על ידי חברת איירפורט סיטי וישולמו על ידי מוטורולה במסגרת דמי השכירות החודשיים. אלה כוללים מכרזים לעבודות חשמל, מיזוג, אינסטלציה ועבודות גמר.

מוטורולה חתמה בשבועיים האחרונים על חוזים ישירים בהיקף כולל של כ-40 מיליון שקל עם חברת טלדור להקמת תשתיות התקשורת, חברת בינת תקשורת לביצוע תשתיות כבילה וחיווט, חברת מגאסון לאספקת מערך ציוד הביטחון וחברת מלם-תים להעברת חדרי המחשוב של מוטורולה.

לדברי שמעון דיק, נשיא ומנכ"ל מוטורולה ישראל, "ההשקעה הרבה בבניית המתחם ובאכלוסו, כפי שבאה לידי ביטוי ברמתו ובאיכותו, מהווה אות הערכה, תמיכה ומחויבות של מוטורולה העולמית למוטורולה ישראל, לטווח ארוך. עובדי החברה ייהנו מתנאי עבודה משודרגים, תוך הקפדה על סביבה ירוקה".