סקר הפרסומות: דיסקונט - הזכורה ביותר השבוע; מילקי - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בנק דיסקונט זוכה לשיעורי הזכירות הגבוהים ביותר ב-8 החודשים האחרונים

השבוע התהפכו היוצרות: לאחר שבשבוע שעבר הפרסומת של בנק דיסקונט פינתה את המקום הראשון לפרסומת של מילקי - השבוע היא מחזירה עטרה ליושנה וכובשת מחדש את פסגת הפרסומות הזכורות.

הפרסומת של בנק דיסקונט, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, זוכה לשיעורי זכירה הגבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות, העומד כעת על 11.1%.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת בהקשר זה כי הפרסומת של בנק דיסקונט זוכה לשיעורי הזכירה הגבוהים ביותר ב-8 החודשים האחרונים, כאשר הפרסומת האחרונה שזכתה לשיעורי זכירה כה גבוהים היתה שייכת לבנק מזרחי-טפחות עם המהלך של "להעביר את דביר".

לאחר שבשבוע שעבר הפרסומת של שטראוס למעדן מילקי, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R, היתה הזכורה ביותר - השבוע היא הפרסומת האהובה ביותר.

הפרסומת של מילקי אינה הפרסומת היחידה של חברת שטראוס המדורגת ברשימת הפרסומות הזכורות והאהובות: גם הפרסומת למעדני דנונה מדורגת במדד הזכורות והאהובות.

עוד חשוב לציין כי הפרסומת של דנונה היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.3 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע נמוך ממספרן בשבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 300 (בהשוואה ל-315 בשבוע שעבר).

כמו כן, בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע ניכרת ירידה קלה ביחס לשבוע שעבר, כאשר השבוע הוא עומד על כ-42.4 מיליון דולר (לעומת כ-42.8 מיליון דולר בשבוע שעבר).

מודי בר-און וישראל קטורזה מתוך קמפיין דיסקונט
 מודי בר-און וישראל קטורזה מתוך קמפיין דיסקונט