המשקיעים האמריקנים במגל לא מוותרים: דורשים לכנס אסיפה

להערכתם, באסיפה המיוחדת שתתכנס בעוד מספר שבועות הצעתם תתקבל ברוב גדול, ובהתנגדות "רק של בעלי מניות, שהם חברי דירקטוריון, המשרתים את עצמם על חשבון החברה"

הנהלת מגל אמנם הצליחה להעביר את ההחלטות שביקשה באסיפת בעלי המניות, אך המשקיעים האמריקנים שלה שמעוניינים להדיח את הדירקטוריון לא מתרגשים מכך. מקורבים לבעלי המניות סיפרו היום ל"גלובס", כי בקשתם לכינוס אסיפה מיוחדת הוגשה לפני כ-10 ימים, והחברה חייבת לכנס אותה תוך 40-56 יום מיום הבקשה.

לדבריהם, כדי לחסוך בכסף וזמן הם ביקשו לדחות את האסיפה שנערכה אתמול, ולאחד אותה עם האסיפה המיוחדת. "סירובה של מגל לבצע זאת גרם להצבעה מיותרת, שבה כמובן לא הוצגה לבעלי המניות אלטרנטיבה לבחירה במועמדים אחרים להחליף את הדירקטוריון הנוכחי. לפיכך, מספר המצביעים אתמול היה נמוך", אומרים המשקיעים מארה"ב.

להערכתם, באסיפה המיוחדת שתתכנס בעוד מספר שבועות הצעתם תתקבל ברוב גדול, ובהתנגדות "רק של בעלי מניות, שהם חברי דירקטוריון, המשרתים את עצמם על חשבון החברה". עוד לדבריהם, "בעת ביצוע ההצבעה המיוחדת בעוד מספר שבועות, צפויים כל בעלי המניות לקבל מסמך מסודר המייצג את הדירקטוריון החלופי ומבקש לפטר את יעקב פרי, יעקב אבן עזרא ועוד שלושה דירקטורים אחרים".

מגל נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי של 30 מיליון דולר.