כמו לעובדי בנק? תנאי משכנתא "חסרי תקדים" לעמיתי "חבר"

"קבוצת רכישה למשכנתאות": הארגון יערוך מכרז בין הבנקים למשכנתאות כדי לתפור לרוכשי הדירות בפרויקט One & Only של גינדי החזקות בפ"ת משכנתא בהתאמה אישית

ארגון "חבר" יערוך מכרז בין הבנקים למשכנתאות על מנת לתפור לרוכשי הדירות בפרויקט One & Only של גינדי החזקות בפתח תקוה משכנתא בהתאמה אישית, המתאימה לצרכיו. זאת, בניגוד לפרויקטים קודמים בהם נבחר בנק אחד.

מועדון חבר מסר כי במכרז ישתתפו הבנקים פועלים, לאומי, מזרחי-טפחות, בנק איגוד והבינלאומי. כל בנק יזכה במכרז לסגמנט מסוים מתוך רוכשי הדירות. למעשה, מדובר במעין קבוצת רכישה למשכנתא: הרכישה הקבוצתית הזו מאפשרת תנאים מועדפים - העמיתים יזכו לריבית קרובה לריבית שמקבלים הבנקים מבנק ישראל, לטענת דוברת "חבר".

איך זה עובד? נתוני כל אחד מהעמיתים שירכשו דירה בפרויקט ירוכזו ויחולקו למספר פרופילים. הבנקים ידרשו להציע את המחיר הטוב ביותר לסגמנט שמעניין אותם במיוחד. הבנק הזוכה הוא זה שיציע את התנאים הטובים ביותר לסגמנט מסוים.

לדברי שלומי אברהם, מנכ"ל חבר, "החלטנו לנצל את כוח הקניה ואת השם הטוב של חבר כדי להשיג לעמיתינו תנאי משכנתא חסרי תקדים. אני מעריך שהמשכנתא האישית תנחל הצלחה בזכות הרצון של כל הבנקים וגופי המימון לעבוד איתנו, כך שנרחיבה גם בעתיד. אנו מייצרים למעשה 'חליפה אישית' המתאימה בדיוק לכל עמית על פי מצב משפחתי, שכר והעדפות אישיות".

הדמיות גינדי One & Only בפתח תקווה גינדי פתח תקווה
 הדמיות גינדי One & Only בפתח תקווה גינדי פתח תקווה

הדמיית פרויקט one&only בפ"ת