אלקטרה תשלם מחיר שיא למשרדים בצומת רעננה: 150 שקל למ"ר

פי שלושה מהמחיר הממוצע למשרדים ברעננה, בשל המיקום האטרקטיבי והיתרונות שבפרסום

מחיר שיא למשרדים ברעננה: אלקטרה מוצרי צריכה שכרה את הנכס בצומת רעננה על כביש 4, מול אזור התעשייה כפר סבא, תמורת 150 שקל למ"ר, כך נודע ל"גלובס".

הנכס, שניצב בין רחוב אחוזה וכביש 4 ושהושכר כנכס למשרדים, ישמש את אלקטרה למרכז שירות אזורי למזגנים. גובה דמי השכירות נובע בעיקר ממיקומו האסטרטגי של הנכס, שנראה על-ידי כל מי שנוסע בכביש 4 ושמהווה יתרון לנראות של שלט החברה השוכרת. אלקטרה עצמה כבר הציבה בינתיים שלט בולט הנושא את שמה ואת הלוגו שלה. העסקה בוצעה באמצעות משרד גוש-דן נדל"ן.

הנכס הושכר מבעלים פרטיים שגדלו בילדותם בנכס, עת הוא שימש בית מגורים. מדובר במבנה בן 60 שנה בשטח 120 מ"ר, שבשטחו חצר בשטח 2 דונם. הנכס קיבל שימוש חורג למשרדים לתקופה של חמש שנים, והשוכר האחרון בו היה בית ההשקעות פריזמה, שבתחילת 2009 מכר את הפעילות העיקרית שלו, קופות הגמל, לבית ההשקעות פסגות ואת קרנות הנאמנות, תעודות הסל ופעילות ניהול התיקים מכר לבית ההשקעות אקסלנס נשואה.

לפריזמה היו תוכניות לשיפוץ והרחבת הנכס, שלא יצאו לפועל עקב שינויים ארגוניים אלה שהובילה החברה, ששכרה את הנכס מ-2007, וביקשה לסיים את השכירות לפני סופה.

חוזה השכירות החדש עם אלקטרה - בסך 18 אלף שקל לחודש - נחתם לתקופה של שנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות. לדברי דני סנה, מנהל משרד גוש-דן נדל"ן, "באזור רעננה מחירי המשרדים נעים בין 50 ל-60 שקל למ"ר, ובעסקה זו נחתם חוזה על מחיר גבוה יחסית של 150 שקל למ"ר לחודש בגלל המיקום האטרקטיבי של צומת רעננה, מהצמתים הסואנים בארץ ואולי הצומת האחרון שמצוי בו נכס שכזה להשכרה".

חברת אלקטרה מוצרי צריכה מסרה בתגובה כי "החברה אכן שכרה את השטח. פרט לכך איננו נוהגים להתייחס לנתוני חוזי השכירות של החברה".