העיתונאים שי להב ונעה ידלין יגישו תוכנית סאטירית ברדיו ת"א

תוכניתם של עורך המוסף "תרבות מעריב" וסגניתו תשודר מדי יום ו' ותיקרא "10 המכות" ■ התוכנית תשודר מיד לאחר תוכנית הבריאות החדשה של ד"ר אריק אלפר, זוכה העונה השנייה של "הישרדות", שהצטרף אף הוא לתחנה

עורכי "תרבות מעריב", שי להב ונעה ידלין, יגישו תוכנית רדיו סאטירית ברדיו תל-אביב. תכניתם של עורך המוסף וסגניתו תשודר מדי יום שישי ותקרא "10 המכות".

בתוכנית ימנו השניים את 10 האירועים הגדולים והקטנים ביותר שפקדו את ישראל בשבוע האחרון.

התוכנית תשודר מיד לאחר תוכנית הבריאות החדשה של ד"ר אריק אלפר, זוכה העונה השנייה של "הישרדות", שהצטרף אף הוא בשבוע האחרון לתחנה.

במהלך התוכנית יעלו השניים לשידור מרואיינים רלוונטיים לאירועים אקטואליים, החל מעניינים פוליטיים-מדיניים ועד לאירועים בתרבות הפופולרית הישראלית.

בתוכנית ישולבו פינות שונות, בהן פינת אקטואליה של העיתונאית דפנה ברעם המתגוררת בלונדון, ופינת אסטרולוגיה סאטירית והומוריסטית שטרם הוחלט על המגיש שלה.

להב, מחבר הספרים "לך לעזה" ו"רשימת שידור", כתב בשנה האחרונה את המחזה המצליח "ע' 17" שעלה בתיאטרון הקאמרי. ידלין סיימה באחרונה את כתיבת רומן הביכורים שלה, "חיי מדף", שיצא בימים האחרונים לאור.

מנהל התוכניות ברדיו תל-אביב, דודי כספי, מסר: "אנחנו שמחים לצרף לשורותינו את נעה ושי המבריקים למגישי התחנה, בעיבוי של תוכנית אקטואליה לסוף השבוע, במסגרת הגיבוש הסופי של לוח השידורים של הרדיו מחודש יולי. עונת המלפפונים? לא במחוזותינו".