120 יח"ד ייבנו במתחם הרב קוק בהרצליה - 15 דירות לשכירות

התוכנית מציעה בנייתם של שישה בניינים בגובה של תשע עד 11 קומות ■ דמי השכירות לדירות אלה יהיו מופחתים וייקבעו בהחלטת מועצת העיר של עיריית הרצליה ובהסכמת הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה

‏120 יחידות דיור ייבנו במתחם ברחוב הרב קוק בהרצליה, סמוך לקניון שבעת הכוכבים, במסגרת תוכנית שאושרה להפקדה בוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל אביב. 15 דירות מתוך הפרויקט יהיו דירות בנות השגה.

שטח המתחם הוא כ-6 דונם והוא גובל מצפון וממערב במתחם זרובבל, שם מאושרת תוכנית למגורים שנמצאת כעת בהליכים לקבלת היתרי בנייה. מדרום למתחם ברחוב הרב קוק מצוי השטח של תוכנית גליל ים, המיועדת בעיקרה למגורים.

שטח התוכנית שאושרה להפקדה על ידי הוועדה המחוזית, בראשות גילה אורון, הוא בבעלות קק"ל והוא מוחכר בחכירה לדורות לשבע משפחות שנאלצו לפנות את כפר חיטין בשנת 1930.

התוכנית החדשה מציעה בנייתם של שישה בניינים בגובה של תשע עד 11 קומות. במבנים אלה ייבנו 120 דירות ש-15 מתוכן יהיו בדיור בר השגה שיושכרו לתקופה של שלוש עד חמש שנים לשוכרים שונים למשך 20 שנה.

דמי השכירות לדירות אלה יהיו מופחתים וייקבעו בהחלטת מועצת העיר של עיריית הרצליה ובהסכמת הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה.

כן ייבנו בפרויקט דירות לנכים בקומות הקרקע והחנייה תהיה תת-קרקעית. לצורך בניית הפרויקט, שיוקם בציר שבו תעבור הרכבת הקלה, ייהרסו במתחם כל המבנים הקיימים.