לארי קינג תולה את השלייקעס: פורש מהגשת תוכניתו ב-CNN

‎‎תוכנית הראיונות "לארי קינג לייב" שודרה מדי ערב במשך 25 שנים והיוותה תחנת חובה לכל המי ומי של מנהיגי העולם והסלבריטאים ‏‎‎‏■ באחרונה החל הרייטינג שלה להידרדר‏

‎‎לארי קינג, כוכב ערוץ ‏CNN‏ הידוע בסגנון הראיון הנינוח שלו, בשלייקעס הססגוניים ובחייו הפרטיים הסבוכים, הודיע אמש (ג') כי יסיים בסתיו את תוכנית הראיונות שלו, "לארי קינג לייב", אחרי 25 שנים שבהן שימש תחנת מעבר שהיתה בגדר חובה לעשירים ולמפורסמים.

קינג, בן 76, הודיע כי ברצונו להקדיש יותר זמן למשפחתו. אשתו השביעית, השחקנית שון סאותוויק, ניסתה כנראה להתאבד החודש אחרי שהזוג הודיע באפריל על גירושיו (ובינתיים חזר בו מההודעה).

אבל גם "לארי קינג לייב" כבר מידרדרת בדירוגי הצפייה, ורשימת האורחים מכל הסוגים שלה מבלבלת ומתמיהה את הצופים. ‏CNN‏, שהיתה בת 5 שנים כאשר קינג הצטרף אליה, מאבדת בהדרגה צופים לטובת יריבותיה פוקס ניוז ו-‏MSNBC‏.

ה"ניו-יורק טיימס" דיווח באחרונה כי קהל הצופים הממוצע בתוכנית הלילית צנח במחצית מאז הבחירות האחרונות לנשיאות ב-2008 ל-725 אלף צופים בלבד.

‎‎‏"מביט קדימה"

‏‎‎קינג, שחוזהו היה אמור להסתיים ביוני 2011, מסר כי הוא עדיין ינחה תוכניות מיוחדות ב-‏CNN‏. "עם הפרק הזה שנסגר, אני מביט קדימה לעתיד ולמה שהפרק הבא יביא, אך לפי שעה הגיע הזמן לתלות את השלייקעס שלי", אמר קינג אמש לצופיו.

קינג החל את הקריירה שלו כעיתונאי ושדרן רדיו בפלורידה, לפני שגויס ל-‏CNN‏ להגשת תוכנית הראיונות הלילית שלו ב-1985.

אמש הוא סיפר כי המרואיין הראשון שלו היה מושל ניו-יורק דאז, מריו קואומו. מאז, עם אורחיו נמנו כל המי ומי של מנהיגי העולם, סלבריטאים ועוד עושי חדשות בדרגות חשיבות שונות. אחד הסקופים הגדולים שלו היה ב-1992, כאשר המיליארדר הטקסאני רוס פרו הודיע בתוכנית על כניסתו למירוץ לנשיאות.

קינג הנחה באחרונה תוכנית התרמה לגיוס כספים לקורבנות דליפת הנפט במפרץ מקסיקו. תוכניתו היתה מסגרת חיונית לסלבריטאים בצרות שביקשו להכות על חטאיהם, כמו הזמר כריס בראון, שהפופולריות שלו צנחה בעקבות הכאתה של הזמרת ריהאנה.

‎‎סגנון מלטף

‏‎‎סגנונו המלטף של קינג הותקף לעיתים תכופות על-ידי מבקרים, אך הוא סייע לו למשוך כוכבים רבים שידעו שלא יצטרכו להתמודד עם שאלות קשות מדי עבורם, כמו מיק ג'אגר ואריק קלפטון.

קינג הוא חבר "היכל התהילה של הרדיו" ו"היכל התהילה של השדרנים". "לארי קינג לייב" רשומה בספר השיאים של גינס כתוכנית הטלוויזיה הוותיקה ביותר שמשודרת באותה שעה.

בחודשים האחרונים, נישואיו של קינג לשחקנית שון סאותוויק בת ה-50 עלו על שרטון. באפריל הודיע הזוג כי הוא מתגרש, אך כעבור כחודש החליט השניים להתאחד מחדש ולעבוד על הבעיות שלהם. החודש ניסתה סאותוויק להתאבד בביתה ביוטה באמצעות מנת יתר של תרופות, כך לפי דו"ח משטרתי.

"דיברתי עם החבר'ה כאן ב-‏CNN‏ ואמרתי להם שאני רוצה לסיים את 'לארי קינג לייב' בסתיו, והרשת הסכימה בצורה יפה, מה שיעניק לי ולאשתי יותר פנאי להגיע למשחקי הליגות הצעירות של הילדים", מסר קינג בהודעתו.

לקינג וסאותוויק, שנישאו ב-1997, שני בנים צעירים, צ'אנס וקנון. קינג היה נשוי לפני כן 8 פעמים. הוא נישא פעמיים לאחת מנשותיו הקודמות. ‏‎‎‏