דלק נדל"ן ממשיכה לממש: DGRE מכרה נכס בשווייץ

שווי הבניין בשוויץ בדוחות חברת הבת DGRE, נכון לסוף מרץ 2010, עמד על כ-194 מיליון שקל (כ-54 מיליון פרנק שוויצרי)

חברת דלק נדל"ן , בניהולו של ערן מיטל, מדווחת היום על מימוש נכס בשוויץ. חברת בת זרה, המוחזקת בשיעור של 50% על ידי DGRE, שבשליטת דלק נדל"ן, חתמה על הסכם למכירת זכויותיה במרכז קניות בשוויץ, העונה לשם מטראן שופינג סנטר (Matran shopping center) תמורת כ-201 מיליון שקל (כ-56 מיליון פרנק שוויצרי).

דלק נדל"ן מציינת, כי סכום של כ-162 מיליון שקל (כ-45.2 מיליון פרנק שוויצרי) ישמש לפרעון חוב כנגדו משועבד הנכס, ואילו התמורה נטו ל-DGRE עצמה, לאחר החזר החוב והוצאות נוספות, תסתכם בכ-18 מיליון שקל (כ-5 מיליון פרנק שוויצרי).

שווי הבניין בשוויץ בדוחות חברת הבת DGRE, נכון לסוף מרץ 2010, עמד על כ-194 מיליון שקל (כ-54 מיליון פרנק שוויצרי).

אתמול דיווחה דלק נדל"ן, שבשליטת יצחק תשובה, כי מכרה לקרן הריט, סלע קפיטל נדל"ן, את בית אדר, בניין משרדים בן ארבע קומות באזור התעשייה הדרומי של נתניה תמורת 84 מיליון שקל. קרן סלע קפיטל נדל"ן, בניהולם של אלי בן-חמו ויצחק סלע, תרכוש את כל זכויותיה של דלק נדל"ן בבניין, המהוות 70%. שטחו של הבניין 17,500 מ"ר וכ-430 מקומות חנייה. המבנה משמש לתעשיית היי-טק, משרדים ומסחר.

ערן מיטל, מנכ"ל דלק נדל"ן, מסר היום: "לאחר המימוש הנוכחי, מסתכם היקף המימושים שביצענו מתחילת השנה ביותר ממיליארד שקל. הנכס הנוכחי מומש מאחר ומיצה את פוטנציאל ההשבחה שלו. אנו מבצעים באופן שוטף בדיקות כלכליות לפורטפוליו הנכסים המניבים של DGRE בחו"ל, וכאשר נוצרת הזדמנות לממש נכסים שהגיעו למיצוי, אנו פועלים בהתאם. במקביל, אנו ממשיכים ביישום האסטרטגיה שלנו, הכוללת מימוש נכסים בישראל ופיתוח פעילות הייזום למגורים בישראל".

מאז תחילת שנת 2010 מימשה דלק נדל"ן נכסים בתמורה כספית כוללת המסתכמת בכ-1.05 מיליארד שקל.