מגדל אספה מניות בריטיש ישראל בכ-9 מיליון שקל בבורסה

לאחר הרכישה מחזיקה מגדל בכ-6% ממניות בריטיש ישראל באמצעות הגופים השונים, ובעיקר דרך הפוליסות המשתתפות

קבוצת מגדל ביטוח רכשה בימים האחרונים במהלך המסחר בבורסה כ-948 אלף מניות נוספות של בריטיש ישראל בתמורה כספית של כ-9 מיליון שקל, לפי מחיר מניה של כ-9.5 שקל למניה .

לאחר הרכישה מחזיקה מגדל בכ-6% ממניות בריטיש ישראל באמצעות הגופים השונים, ובעיקר דרך הפוליסות המשתתפות ברווחים. היקף האחזקה של מגדל בבריטיש ישראל כ-95 מיליון שקל.

בריטיש ישראל, בניהולו של עמיר בירם, סיכמה את הרבעון הראשון של שנת 2010 עם המשך מגמת הגידול בהכנסות וברווחים. בשורה התחתונה רשמה החברה ברבעון הראשון של שנת 2010 רווח נקי, המיוחס לבעלי המניות של החברה בסך של כ- 88.6 מיליון שקל, גידול של כ- 104% בהשוואה לכ- 43.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הגידול ברווח הנקי נבע, בין היתר, מגידול בהכנסות החברה וכן משערוך נכסים לעומת ירידת ערך בתקופה המקבילה אשתקד ובקיזוז של הוצאות מימון ברבעון הראשון של 2010 בהשוואה להכנסות מימון ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות ברבעון הראשון של השנה צמחו בכ-86% לכ-201.4 מיליון שקל בהשוואה לכ- 108.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה מהשכרה ניהול ואחזקה של נדל"ן להשקעה, המהווה את פעילות הליבה של החברה, צמחו ברבעון הראשון בכ-22% לכ- 182.8 מיליון שקל לעומת כ- 149.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2009. הגידול בהכנסות נבע בעיקרו כתוצאה מרכישת נכסים חדשים (קניון הגבעה בגבעת שמואל וכן נכסי טמרס נדלן ואירוס הגלבוע שמוזגו לתוך בריטיש ישראל) וכן משיפור בהכנסות מרכזים מסחריים קיימים.