הרשות השנייה הגבילה לשעות הלילה את שידור הפרסומת של BLU

לטענת הרשות, הפרסומת מכילה רמיזות מיניות - ולפיכך אין לשדרה לפני השעה 22:00 ■ יצוין כי קודם עלייתה עברה הפרסומת התאמה לשידור על-פי דרישת הזכיינים וקיבלה אישור

הרשות השנייה הודיעה היום (ד') במכתב לבאסל זועבי, מבעלי משרד הפרסום סאמא המנהל את תקציב הפרסום של משקה האנרגיה BLU, כי בשל רמיזות מיניות יש להגביל את שעת השידור של הפרסומת של BLU לשעות בהם ילדים אינם צופים, ולפיכך לא ניתן לשדר את הפרסומת לפני השעה 22:00.

בסרטון הפרסומת של BLU נראה בחור 'חנון' המחפש מקום חניה בחניון, כש-3 בחורות יפות מראה מופיעות בחניון שולפות אותו מהמכונית ועושות לו 'מהפך'. בסופו של דבר הבחור כבר איננו ה'חנון' שהיה - אלא גבר שמחזיק פחית משקה BLU.

יצוין כי קודם עלייתה עברה הפרסומת התאמה לשידור על-פי דרישת הזכיינים וקיבלה אישור, ולכן לא ברורה הדרישה להגביל את שידורה של הפרסומת לשעות הלילה, לאחר שכבר שודרה בערוצים אלה.

ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום, יבואני BLU, מסר בתגובה כי "אנו חושבים שהפרסומת אסתטית, יפה, מעבירה אווירה חו"לית ועכשווית ועשויה בסטנדרטים בינלאומיים. אנו לא רואים שום מסר שיכול לפגוע בצופים, ואנו מאמינים בפרסומת ועומדים מאחוריה".

בהפקת הפרסומת הושקעו כ-3 מיליון שקל.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "התשדיר עלה לשידור בימים האחרונים. הרשות השנייה ראתה את התשדיר לאחר שאושר ושודר על-ידי הזכיינים. מצאנו לנכון להגביל את שעת השידור לשעה 22:00 כיוון שהוא כולל רמיזות מיניות ומתאים לצפייה של קהל מבוגר יותר".