בקמפיין נראים שני שוורים, כאשר שור כחול, המייצג את BLU, רוכן מעל שור אדום, המייצג את המותג המתחרה רד בול, בתנוחה בעלת אופי מיני
כ-40 קניינים מרחבי העולם ייפגשו עם חברות המזון הישראליות בתערוכה שתיפתח בשבוע הבא
לטענת הרשות, הפרסומת מכילה רמיזות מיניות - ולפיכך אין לשדרה לפני השעה 22:00 ■ יצוין כי קודם עלייתה עברה הפרסומת התאמה לשידור על-פי דרישת הזכיינים וקיבלה אישור
מתחם משקאות האנרגיה היה למתחם התוסס ביותר בתערוכת המזון העולמית אנוגה: 45 מותגים נלחמו על תשומת-לב המבקרים ולא בחלו בשום אמצעי כדי לכבוש את עיניהם, לרבות רקדניות וחשפניות
בתערוכה יוקם ביתן ישראלי בהובלת מכון הייצוא שימותג תחת השם "Fine Foods From Israel" ■ שטראוס ו-BLU ייקחו חלק בתערוכה
זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה
במסגרת הפעילות ייבנו 5 בפארק מתחמי מוסיקה ובריכת שחייה וייערכו הופעות חיות של אמנים ■ הפסטיבל ישווק תחת השם "OUT OF THE BLU - DANCE CITY"