היום שאחרי השביתה הגדולה: הבינלאומי מציע הטבות במיליוני שקלים

הבנק הודיע כי יתן לכל הלקוחות פטור אוטומטי מעמלת ביצוע פעולה דרך פקיד לכל חודש יולי ■ בנוסף יתן הבינלאומי ללקוחות שיפקידו עד 100 אלף שקל בפק"מ לשנה ריבית גבוהה במיוחד של פריים פחות 1%

לאחר 12 ימי שביתה בבינלאומי נפתחו הבוקר סניפי הבנק הבינלאומי, בנק פאג"י ובנק אוצר החייל. זאת לאחר שאתמול התערב יו"ר ההסתדרות עופר עיני והביא לאחר פגישה עם המנכ"ל סמדר ברבר צדיק לחזרת העובדים לעבודה ולפתיחת מו"מ.

במודעות שפרסמה בעיתונים התנצלה הנהלת הבינלאומי לפני הלקוחות על הפגיעה בהם כתוצאה מהשביתה. כדי להקל על הלקוחות יפתחו כל הסניפים ביום שישי וביום ראשון. בבינלאומי מודאגים מאיבוד לקוחות שממורמרים מהשביתה הארוכה.

הבנק הודיע כי יתן לכל הלקוחות פטור אוטומטי מעמלת ביצוע פעולה דרך פקיד לכל חודש יולי. העלות של המהלך לבנק היא כ-4 מיליון שקל. בנוסף יתן הבינלאומי ללקוחות שיפקידו עד 100 אלף שקל בפק"מ לשנה ריבית גבוהה במיוחד של פריים פחות 1% (כיום 2%).

הבינלאומי הודיע גם כי לקוחות שנפרעה להם הלוואה בתקופת השביתה וכתוצאה מכך נכנס חשבונם ליתרת חובה לא יחויבו בריבית חריגה אלא בריבית ההלוואה. לקוחות שנוצרו להם יתרות חובה בתקופת השביתה כתוצאה מפעילות יזומה של המחשב, לא יחויבו בריבית. ללקוחות שנפרע להם פיקדון בתקופת השביתה והפיקדון היה בעו"ש ולא קיבל ריבית, יתן הבנק ריבית זכות בשיעור ריבית הפיקדון.