ענקית הנפט BP מכחישה את הדיווחים אודות פיטורי המנכ"ל

בהודעה רשמית שהוציאה החברה מסרה כי הייוורד זוכה לתמיכה מלאה של הדירקטוריון ■ "עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא", נכתב בלשון ההודעה ■ היווארד צפוי לזכות בחבילת פרישה בהיקף של לפחות 11.8 מיליון ליש"ט

טוני היוורד, מנכ"ל ענקית הנפט BP , צפוי להודיע על התפטרותו ביומיים הקרובים, בעקבות הביקורת הקשה שנמתחה בו עקב אופן הטיפול שלו בדליפת הנפט במפרץ מקסיקו. היווארד, בן ה-52, צפוי לזכות בחבילת פרישה בהיקף של לפחות 11.8 מיליון ליש"ט (18.03 מיליון דולר).

על לפי הדיווחים, דירקטוריון החברה צפוי להיפגש בלונדון מחרתיים כדי לדון בתכנית לעזיבתו של היוורד ולהחלפתו בבוב דאדלי, שהיה האחראי על הפעולות השוטפות במפרץ מקסיקו בחודש האחרון.

BP הכחישה כי בכוונתה לגרום לעזיבתו של המנכ"ל וטוענת כי הפגישה הקרובה לא תעסוק במצבו של היווארד. בהודעה רשמית שהוציאה החברה מסרה כי הייוורד זוכה לתמיכה מלאה של הדירקטוריון, "עדיין לא התקבלה החלטה סופית בנושא", נכתב בלשון ההודעה.

דאדלי, המועמד להחליף את היווארד, הצטרף ל-BP בשנת 1999 בעקבות מיזוג עם חברת הנפט אמקו מארצות הברית ומשנה שעבר הוא חבר במועצת המנהלים שלה.

יצוין כי מחר (ג') החברה תפרסם את דו"חותיה לרבעון השני שבהן היא צפויה לדווח על ההפסד הרבעוני הגדול ביותר בתלדותיה, זאת כאשר היווארד צפוי להודיע על פרישתו לאחר פרסום הדו"חות.