תקציב הפרסום של רשת TNT עובר לדיוויד אדלשטיין

‎‎תקציב רשת האופנה לצעירים, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏

‎‎תקציב הפרסום של רשת האופנה לצעירים ‏TNT‏ מבית הוניגמן עובר לטיפולו של הפרסומאי דיוויד אדלשטיין, בעלי המשרד "דיוויד" - כך נודע ל"גלובס".

התקציב, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

‏אדלשטיין שימש עד לפני כשנה בתפקיד המשנה למנכ"ל במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, אך פרש מתפקידו על רקע חילוקי דעות עם המנכ"ל יוסי לובטון ופתח משרד עצמאי.

‏בחודשים האחרונים זכה אדלשטיין בשני תקציבי פרסום - האחד של רשת משקפי השמש אירוקה; והשני של יבואנית עדשות המגע "עינית", המוערך ב-3 מיליון שקל.

אדלשטיין נחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, ולפני תפקידו בבאומן שימש כסמנכ"ל קריאייטיב בראובני-פרידן.

‏הקמפיין האחרון של רשת ‏TNT‏ עלה במארס השנה בהשקעה של 2 מיליון שקל, והובילו אותו הפרזנטורים דנה פרידר וג'וש ביץ' תחת הקונספט "Get Dirty‏". הקמפיין כלל פעילות אינטרנט רחבה, טלוויזיה, עיתונות וקד"מ.

עתה מעוניינת הרשת להעמיק את פעילות הגרילה והאינטרנט שלה, מתוך כוונה לחזק את מעמדה כרשת הפונה לנוער וצעירים.

‏יצוין כי מאז הוקמה הרשת היא הובילה קמפיינים נועזים ויוצאי דופן, שכללו עירום ופרובוקציות. הרשת מונה כיום כ-61 חנויות בפריסה ארצית.

‏מהוניגמן נמסר מתגובה: "‏TNT‏ עברה תהליך של מיקוד, ממנו עלה כי גרעין הליבה של הרשת הנו צעיר ביותר, ולכן הוחלט לשנות כיוון פרסומי לכיוון פרסום גרילה".

‏יוסי לובטון מסר: "אני מאחל הצלחה ל'דיוויד'".

‏דיויד אדלשטיין בחר שלא להגיב. ‏‎‎‏