תוצאות חזקות לרדקום: גידול של 77% במכירות ברבעון השני

הרווח הנקי Non-GAAP הגיע לכחצי מיליון דולר ■ דיווחה על גידול של 77% בהכנסות ברבעון השני של 2010 לכ-4.6 מיליון דולר

חברת רדקום , המספקת פתרונות הבטחת שירות למפעילי תקשורת לניטור של תעבורה ברשתות תקשורת, ממשיכה לצמוח ולהגדיל את הרווח. רדקום מדווחת על גידול של 77% בהכנסות ברבעון השני של 2010 לכ-4.6 מיליון דולר בהשוואה להכנסות של 2.6 מיליון דולר ברבעון השני של 2009, וגידול של 5% לעומת הכנסות של 4.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2010.

הרווח התפעולי של רדקום ממשיך לצמוח, זה הרבעון השלישי ברציפות, ומסתכם ברבעון השני של 2010 בכ-541 אלף דולר, המשקף שיעור רווח תפעולי של 11.9%. זאת בהשוואה להפסד תפעולי של כ-951 אלף דולר ברבעון המקביל ורווח של 392 אלף דולר ברבעון הקודם, אז הוא היווה כ-8.8% מסך הכנסות החברה.

הרווח הנקי על בסיס US GAAP ברבעון השני של 2010 הסתכם ב-80 אלף דולר או 2 סנט למניה (1 סנט למניה בדילול מלא). זאת, בהשוואה להפסד נקי של 856 אלף דולר או הפסד של 17 סנט למניה (בסיסית ובדילול מלא) ברבעון השני של 2009, ולרווח נקי של 51 אלף דולר או 1 סנט למניה (בסיסית ובדילול מלא) ברבעון הראשון של 2010. הרווח הנקי הושפע מהוצאה של 332 אלף דולר בגין שערוך כתבי אופציות בעקבות גידול במחיר המניה במהלך הרבעון.

הרווח הנקי של רדקום על בסיס Non-GAAP, בנטרול הוצאות בגין אופציות ושווי הוגן של כתבי אופציות, הסתכם ברבעון השני של 2010 בכ-487 אלף דולר, או 9 סנט למניה בדילול מלא, זאת בהשוואה להפסד נקי של 795 אלף דולר או הפסד של 16 סנט למניה בדילול מלא ברבעון השני של 2009, ורווח נקי של 284 אלף דולר, או 5 סנט למניה בדילול מלא ברבעון הראשון של 2010.

בהתייחסו לתוצאות הרבעוניות אמר דוד ריפשטיין, נשיא ומנכ"ל רדקום: "אנו גאים מאוד לדווח על רבעון נוסף של צמיחה לאורך הדו"ח: בהכנסות, ברווח, בשיעורי הרווחיות ובתזרים המזומנים התפעולי - כפועל יוצא של התקדמות עסקי החברה. תוצאות חיוביות אלו מייצגות את הצורך ההולך וגדל בשוק לכלי ביצועי רשתות ומעיד על המוניטין הגבוה לו זוכים הפתרונות של רדקום בענף. הצמיחה בתוצאות היא תוצר ברור של המחויבות העמוקה והיכולות הגבוהות של עובדי החברה".

עוד הוסיף ריפשטיין, "אנו ממשיכים ליהנות ממנוע הצמיחה החזק של ענף הטלקום העולמי: המעבר הגדל לשימוש בטלפונים חכמים דוגמת ה-iPhone והבלקבארי והשפעתם על עומסי תעבורת המידע ברשתות. חברות תקשורת נאלצות להתמודד עם מציאות של ניתוק שיחות, קריסת רשתות ותסכול רב מצד הלקוחות. כתוצאה מכך, מוצרינו הפכו לפתרונות מחויבי המציאות בקרב יותר ויותר חברות טלקום בעולם, ואנו חווים עניין רב וביקוש הולך וגדל למוצרינו בכל השווקים בהם אנו פועלים".