אסוס UL30A - לפטופ במשקל של נטבוק

המחשב הנייד החדש של ASUS מתאים למי שרצה נטבוק בגלל הגודל, והתאכזב מנתוני החומרה החלשים ■ בשורה התחתונה: מדובר במחשב מעוצב עם סוללה חזקה, שיאפשר לעבוד איתו כל היום

חברת אסוס שאחראית להצלחת הנטבוקים בארץ, החלה למכור את UL30A, שמתאים למי שרצה נטבוק בגלל הגודל, והתאכזב מנתוני החומרה החלשים. משקלו 1.5 ק"ג, כמעט כמו נטבוק.

עיצוב: צבע שחור מבריק עוטף את המחשב מכל צדדיו, כולל המקלדת. המראה הנקי נשמר לכמה שניות בלבד. ברגע שנגענו בצד החיצוני, טביעות האצבע שלנו לכלכו אותו. מצד שני, המראה הנקי דווקא עבד במשטח העכבר.

מסך ואיכות תמונה: 13.3 אינץ' בטכנולוגיית LED ובתצוגה של 16:9. איכות התמונה מוצלחת מאוד והאפשרות לצפות בסרטים או בתמונות מתבצעת בצורה טובה.

אייסר
 אייסר

סאונד:בניגוד לאיכות המסך, הרמקולים המגיעים מחברת Altec Lansing מספקים סאונד בסיסי מאוד.

סוללה: למרות המשקל הקל, הסוללה יכולה להגיע לשש שעות עבודה, כולל צפייה בווידיאו. בחברה מציינים שהיא תחזיק גם עד 12 שעות בעבודה בפרופילים חסכוניים יותר.

עכבר ומקלדת: משטח העכבר יודע לעבוד בשיטת המולטי טאץ': אפשר להפעיל את הכפתור הימני באמצעות לחיצה של שלוש אצבעות על המשטח ולגלגל את העמוד לצדדים ולמעלה ולמטה באמצעות הזזה של שתי אצבעות. *מערכות הפעלה: לצד חלונות 7 של מיקרוסופט, יש מערכת הפעלה נוספת בשם Express Gate המסוגלת לעלות בתוך שניות בודדות כשמחשב כבוי ולאפשר גישה לדפדפן האינטרנט, תמונות, מוזיקה וסקייפ. זה נשמע נפלא, רק שהיא לא מאפשרת כתיבה בעברית (יש אפשרות לקריאה) והדפדפן לא מאפשר להתקין תוספות. למערכת צורף גם כרום (דפדפן האינטרנט של גוגל) לצד האקספלורר של מיקרוסופט.

חומרה: למרות גודלו, נתוני החומרה יספקו כמעט כל משתמש, פרט לגיימרים: מעבד Core 2 Duo של אינטל מסוג SU7300; זיכרון של 4 ג'יגה מסוג DDR3; כונן קשיח בנפח 320 ג'יגה. וכרטיס גראפי יחסית חלש - אינטל מסוג 4500MHD; התקן בלוטות', WiFi בתקן n; שלוש כניסות USB; כניסת HDMI; קורא כרטיסי זיכרון. אין כונן דיסקים.

בשורה התחתונה: מדובר במחשב מעוצב עם סוללה חזקה, שיאפשר לעבוד איתו כל היום.

מחיר: 4,200 ש'.

ציון: 8.5.