מגדל: הדו"ח המצוין של אלבמרל ממחיש את פוטנציאל כי"ל

מגדל חוזרים על מחיר היעד מחיר יעד של 51 שקל למניה ■ "תוצאת אלבמרל ממחישות את הפוטנציאל הטמון מחטיבת מוצרי התעשייה של כי"ל ואת יתרונות הביזור הייחודיים שלה על פני מתחרותיה

מגדל שוקי הון סיקר את כי"ל בהמלצת "קניה" וחזר על מחיר היעד של 51 שקל למניה, זאת לאחר פרסום תוצאות אלבמרל, מתחרתה של כי"ל בשוק הברום, לרבעון השני. מגדל רואה כי תוצאת אלו ממחישות את הפוטנציאל הטמון מחטיבת מוצרי התעשייה של כי"ל ואת יתרונות הביזור הייחודיים שלה על פני מתחרותיה.

אלבמרל דיווחה על הכנסות של 592 מיליון דולר ורווח נקי בנטרול חד פעמי של 89 סנט זאת לעומת קונצנזוס של 750 מיליון דולר ורווח נקי למניה של 76 סנט. "תוצאות מצוינות לאלבמרל לרבעון השני כשהחברה פעם שנייה ברציפות עוקפת את הקונצנזוס", האנליסט אמיר אדר ממגדל שוקי הון.

לטענתו, המנוע העיקרי לתוצאות אלו הנו מגזר ה-POLYMER SOLUTIONS, הרלוונטי לפעילות תרכובות הברום של כי"ל, המגזר רשם עליה של 36% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ושל כ-9% לעומת הרבעון הקודם. מניתוח הצמיחה לעומת אשתקד עולה כי מרביתה (34%) נובעת מעליה כמותית ורק כ- 2% כתוצאה מעליית מחירים (תנודות המט"ח לא השפיעו על תוצאות הרבעון).

גם בתחום ה-FINE CEMICALS נרשם גידול במכירות של כ-36% אשר נבע מגידול כמותי של כ-43%, כמו ברבעון הקודם עדיין קיימת השפעה שלילית של המחיר לעומת אשתקד עם ירידה של כ-8%. מבחינת רווחיות גם כאן שיפור משמעותי עם שיעור של כ-12.4% לעומת כ-5% ברבעון המקביל אשתקד.

בהסתכלות קדימה החברה צופה המשך לביקושים חזקים בתחום מוצרי האלקטרוניקה, המשל המדיניות של עליית מחירים ומגמות חיובית בשווקים מתפתחים. החברה צופה רבעון שלישי חזק שילווה ברבעון רביעי אשר יושפע מעונתיות (כלומר חלש לעומת קודמו). להערכת מגדל, תחזית זו תומכת בעליה משמעותית של הקונצנזוס.