רשת מגה תשקיע 12 מיליון שקל במתחמי חוויה בסניפים

זאת בשיתוף עם 12 ספקים מובילים, בהם שטראוס, יוניליוור, אסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת, נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ ■ הפעילות תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה מה-25 ביולי ועד ה-30 לאוגוסט

רשת רבוע כחול תקים לקראת הקיץ, בשיתוף עם 12 ספקים מובילים, מתחמי חוויה ב-60 סניפי רשת מגה. עלות הפרויקט עומדת על 12 מיליון שקל.

זאב וורמברנד, מנכ"ל רבוע כחול, אמר כי "עד כה שיתופי-הפעולה בין הרשתות לספקים היו נקודתיים ומוגבלים בעיקר לנושא המחיר. בבניית מתחמי החוויה ישנה ראייה אסטרטגית ארוכת טווח של שיתוף-פעולה אמיתי והחלטה משותפת להתמקד בלקוח ולרכז את המאמצים המשותפים ברצפת המכירה".

המתחמים כוללים משחקים, הפעלות יצירה, חוויות טעימה ומגוון אטרקציות לכל המשפחה.

הפעילות במתחמי החוויה תתקיים ב-56 סניפי מגה בול, מגה בעיר ומגה החל מה-25 ביולי ועד ה-30 לאוגוסט.

הספקים שייקחו חלק הפרויקט הם שטראוס, יוניליוור, אסם, תנובה, סנו, טמפו, פריגת, נסטי, חוגלה, הנקל, פרוקטר ושסטוביץ.