סמנכ"ל רדוור: "שני הרבעונים הבאים יהיו טובים יותר מהנוכחי"

‎‎החברה הגדילה את ההכנסות ועברה לרווח של 1.4 מיליון דולר ‏‎‎ייצרה 10 מיליון דולר מפעילות שוטפת, וקופת המזומנים שלה מכילה 150 מיליון דולר‏

‎‎‏"לשמחתי אין נקודות חלשות ברבעון הנוכחי", כך אמר היום ל"גלובס" מאיר משה, סמנכ"ל הכספים של רדוור , עם פרסום תוצאות הרבעון השני של החברה, המצביעות על המשך המומנטום החיובי בפעילות החברה.

‏ רדוור, המספקת לחברות שונות פתרונות חומרה לניתוב עומסים באתרי אינטרנט בזמן אמת, רשמה ברבעון זה הכנסות בהיקף של 35.2 מיליון דולר, גידול של 29.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.‏

במהלך פברואר 2009 רכשה רדוור את חטיבת אלטאון מידי חברת נורטל שנכנסה להליך של פשיטת רגל, תמורת 17 מיליון דולר, כך שברבעון זה ניתן לראות לראשונה את הגידול האורגני בהכנסות החברה ביחס לרבעון המקביל אשתקד, בו נכללו לראשונה תוצאות אלטאון בפעילות רדוור.

‏‏"ברבעון הצלחנו להשיג קרוב ל-200 לקוחות חדשים", אומר משה. "כיום 80% מההכנסות שלנו הם מלקוחות קיימים ו-20% הם מלקוחות חדשים, שאיתם נגדל בעתיד. כך, לדוגמה, ההזמנה הראשונה של ‏EBAY‏ מאיתנו ב-2006 הייתה בהיקף של 60 אלף דולר, ועד היום כבר מכרנו להם מערכות בכ-10 מיליון דולר. גם פראנס טלקום מחזיקה היום כ-1,000 יחידות של המוצרים שלנו, כאשר ההזמנה הראשונית הייתה של יחידה אחת בלבד".

‏42% מההכנסות ברבעון זה הגיעו מאסיה, בעיקר מיפן קוריאה וסין, 30% מארה"ב ו-28% מאירופה. בשורה התחתונה הרוויחה רדוור ברבעון 1.4 מיליון דולר על בסיס ‏GAAP‏, וזאת לעומת הפסד של 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. על בסיס פרופורמה, דיווחה החברה על רווח של 4.3 מיליון דולר, או 21 סנט למניה.

‏במהלך הרבעון ייצרה רדוור מזומנים מפעילות שוטפת בהיקף של 10.4 מיליון דולר, בדומה לרבעון הקודם, כך שכעת מכילה קופת המזומנים של החברה 149.2 מיליון דולר. "אני צופה שמגמה זו תימשך גם במחצית השנייה של השנה, וקופת המזומנים של החברה תצמח בכ-20 מיליון דולר", אומר משה.

לרבעון השלישי של השנה צופה רדוור הכנסות של עד 36.5 מיליון דולר, ורווח נקי פרופורמה של 25 סנט למניה. "אנחנו לא מורידים מחירים לצורך עמידה ביעדי ההכנסות, וצופים כי כל אחד מהרבעונים בחצי השני של השנה יהיה טוב יותר מהרבעון הנוכחי", הוא מסכם.

מניית החברה, טיפסה מתחילת השנה בכ-55%.