סיאלו: הסכם עם חברת ההפצה המובילה בעולם לציוד דנטלי

במסגרת ההסכם, תפיץ הנרי שיין את המכשיר הייחודי שפיתחה סיאלו לטיפול שורש אנדוסקופי ושתלים דנטאליים בראייה ישירה, המאפשרים לרופא לראות את הפעולות שהוא מבצע בחלל הפה בזמן אמת במסך LCD

חברת סיאלו מדווחת היום כי חתמה הסכם הפצה, לא בלעדי, עם חברת ההפצה המובילה בעולם לציוד דנטלי- חברת הנרי שיין.

במסגרת ההסכם, תפיץ הנרי שיין את המכשיר הייחודי שפיתחה סיאלו לטיפול שורש אנדוסקופי ושתלים דנטאליים בראייה ישירה, המאפשרים לרופא לראות את הפעולות שהוא מבצע בחלל הפה בזמן אמת במסך LCD. הציוד כולל אנדוסקופ ייחודי, מסך ומקור אור המשולב כולם ביחידה ניידת אחת.

סיאלו מצפה לאישור לשיווק בארה"ב למוצרי החברה בזמן הקרוב.

ההסכם הינו לתקופה של חמש שנים ויוארך לתקופה נוספת של שנה, במידה ואף אחד מהצדדים לא יסיים את ההתקשרות. מכירות המוצרים יחלו לאחר שסיאלו תסיים את כל הליכי הרגולציה בארה"ב למוצרי החברה ותקבל אישור FDA לשיווקם.

סיאלו
 סיאלו

איציק הניג, מנכ"ל חברת סיאלו, ציין "לאחר חודשים ארוכים של מו"מ, אנו שמחים על החתימה עם חברת הנרי שיין להפצת מוצרינו. זוהי אבן דרך משמעותית לחברה שמהווה אישור נוסף לטכנולוגיה החדשנית והייחודית של החברה ותאפשר לנו לחדור לשווקים הבינלאומיים. אנו רואים בחברת הנרי שיין כשותף אסטרטגי לחברה ומאמינים כי הסכם זה יניב לחברה הכנסות משמעותיות. מוצרי החברה ביניהם, המערכת האנדוסקופיה לטיפולי שורש ושתלים, נבדקו על ידי מומחים בעלי שם עולמי וזכו לתגובות נלהבות ולכן אנו מצפים כי החדרת המוצרים החדשים תקלט טוב אצל אורתודנטים ומרפאות ברחבי העולם".

הערכות הן שבארצות הברית מתבצעים מידי שנה כ-40 מיליון טיפולי שורש. היום מבצעים רופאי השיניים את טיפולי השורש בפה בצורה עיוורת, ללא יכולת לצפות בנעשה בתוך תעלות השן. הטכנולוגיה של סיאלו מאפשרת להם לבצע את כל שלבי העבודה תחת ראיה ישירה, שימוש במכשור ייחודי ובפולשנות מינימאלית.