בזק - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.8 מיליון שקל

במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים - קמפיין "מרקו" של HOT עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

בזק אולי אינה נמנית עם 10 המפרסמים הגדולים בישראל, אבל אין ספק שהיא יודעת למקסם מסעות פרסום, ובכל פעם שיש לה משהו חשוב להגיד היא מתמקמת בשפיץ של הטבלה.

כבר יותר ממיליון בתים יכולים להתחבר לאינטרנט המהיר של בזק, ולחברה חשוב שנדע את זה. את הקמפיין יצר אדלר-חומסקי&ורשבסקי, ומורגש שיוצרי הסרטון ניסו לשלב חו"ל וישראליות על רקע צורות גיאומטריות שיבטאו זרימת נתונים מהירה.

חשוב לציין כי בזק ממתגת כבר תקופה ארוכה את ה-NGN, האינטרנט המהיר שלה, הן בפרסום והן בתוכן שיווקי, והיא אף זוכה לאחוזי מודעות גבוהים למותג - וזאת בניגוד ל-HOT, שממעטת יחסית לשים את הדגש על האינטרנט המהיר שלה ומתייחסת אליו יותר כעוד רכיב בסל השירותים.

לגבי HOT ראוי לציין כי החברה עושה השנה באמצעות באומן-בר-ריבנאי קריאייטיב אמיץ ולא שגרתי, ואפילו מצליחה בזה. יש לומר שקמפיין "מרקו" הוא הברקה קריאטיבית, וגם אם לא מדובר במהלך רחב כמו טרילוגיית "הבורר" - הפרסומת מצליחה להעביר את המסר להורים, לפרוט על נימי הנוסטלגיה שלהם ואף לשעשע את הילדים.

בנק הפועלים, הנמצא בקטגוריה ההופכת יותר ויותר תחרותית, מפרסם השבוע את "חשבון צמיחה" ומדמה בפרסומת בליווי קולו של הזמר קובי אפללו את מסלול חייו של זוג צעיר עד לזקנה, באמצעות אדלר-חומסקי.

החגים עדיין רחוקים, אבל מלחמות רשתות השיווק כבר בפתח. מגה בול סוגרת השבוע את החמישייה בטבלת המותגים המושקעים עם הטאלנט החדש: שוקי מזרחי, מוכר בורקס מטבריה. אברי גלעד מרים להנחתה למזרחי, המתאר את תוצאות בדיקתו, שבמסגרתה - איך לא - מגה בול בטבריה זולה יותר משופרסל דיל. האם שוקי מזרחי הוא תופעה חולפת בחיינו, או כוכב חדש בשמי הפרסום? ימים יגידו.

המותגים המושקעים

1. בזק - 1,800,135 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. HOT - כ-1,532,859 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. פלאפון - 1,428,356 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

4. בנק הפועלים - 1,322,249 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

5. מגה בול - 1,266,015 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 23/7/10-29/7/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.