תקציב הפרסום של מי עדן עובר לראובני-פרידן

במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם ‏BBDO‏ וענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב: כ-2.5 מיליון דולר‏

‎‎אחרי חודשים ארוכים שבהם התנהל המכרז על תקציב הפרסום של חברת מי עדן, הבוקר (ג') נודע כי זכה בו משרד הפרסום ראובני-פרידן.

במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם ‏BBDO‏ וענבר-מרחב-שקד.

תקציב הפרסום של מי עדן מוערך ב-2.5 מיליון דולר (במחירים ריאליים), והוא טופל ב-5 השנים האחרונות בבאומן-בר-ריבנאי.

יצוין כי ראובני-פרידן שייך למערך הפרסום של מי עדן, היות שהוא מטפל בתקציבי הפרסום של תפוזינה ו-‏RC‏ קולה.

עתה יהיה על ראובני-פרידן לפעול למיתוג מי עדן בשוק המים המינרליים, באופן שיבדל אותו מהמתחרים. זאת, משום שהמותגים בשוק עדיין נתפסים בציבור כמוצרים גנריים.

לכך יש להוסיף את המשבר שאליו נקלעה מי עדן במחצית חודש יוני האחרון, פחות משנה וחצי אחרי משבר האיכות הקודם, במהלכו דיווחה החברה על הפסקת הייצור בעקבות חריגות מהתקן המיקרוביאלי שנמצאו בבדיקות שגרתיות במים שנשאבו מהמעיין. משבר זה יצר נזק לתדמית החברה, וראובני-פרידן יצטרך כעת לפעול לשיקום תדמית זו ולביסוס מחדש של אמון הצרכנים בחברה.

‏לפני כחודש העלתה חברת מי עדן, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, "קיר מים" על דרך חיפה בסמוך לקריה בתל-אביב, במסגרתו הוצבו ברים ענקיים של מים שאפשרו לקהל העוברים והשבים במקום למזוג לעצמם מים מינרליים בחינם.

מי עדן מחזיקה בנתח שוק כללי של 45% בשוק המים המינרליים בישראל. חברת מעיינות עדן נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב ונמצאת בבעלות משפחת נפתלי והציבור.

‏במי עדן אישרו את הידיעה. ‏‎‎‏