דרורי-שלומי רוכש 50% ממשרד הפרסום ברלזון&רן לוי

ברלזון&רן לוי מרכז כ-70% מהיקף הפרסום בירושלים ■ היקף העסקה מוערך ב-1.5 מיליון דולר ■ המשרד ייקרא מעתה "דרורי-שלומי BRL"

משרד הפרסום דרורי-שלומי רוכש 50% ממשרד הפרסום הגדול בירושלים - ברלזון&רן לוי - כך נודע ל"גלובס". היקף העסקה מוערך ב-1.5 מיליון דולר.

ברלזון&רן לוי ימשיכו לפעול תחת ההנהלה הקיימת של המנכ"לים המשותפים, סיוון ברלזון ורן לוי, וישנו את שמם ל"דרורי-שלומי BRL". המשרד ימשיך לפעול מירושלים.

משרד ברלזון&רן לוי מרכז כ-70% מהיקף הפרסום בירושלים (על-פי נתוני יפעת) ומחזיק במגוון רחב של תקציבים, בהם רמי לוי שיווק השקמה, מטבחי זיו, מכללת הדסה ומספר תקציבים בתחום הנדל"ן.

בסך-הכול מחזיק ברלזון&רן לוי בכ-60 תקציבים שונים, ושווי המשרד נאמד ב-3 מיליון דולר.

דרורי-שלומי ישמש כפלטפורמה ארצית למשרד הירושלמי, בטיפול בתקציבי פרסום כמו רמי לוי, שהחל כפעילות מקומית אך התרחב לפעילות ארצית.

רכישת המשרד היא חלק ממהלך שמובילים הבעלים, יורם דרורי וטובית שלומי, במסגרתו הופך דרורי-שלומי ממשרד פרסום לקבוצת פרסום, המחזיקה בין היתר גם בחברת האינטראקטיב D-SAY וכן בחברת המיתוג Ds fresh.

בדירוג החצי-שנתי האחרון של יפעת בקרת פרסום דורג דרורי-שלומי במקום ה-13 מבין משרדי הפרסום, לאחר שבחצי השנה הראשונה של 2010 הוא גדל ב-14% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

ד"ר טובית שלומי, מבעלי המשרד, מסרה בתגובה: "דרורי-שלומי ממשיך לגדול ולהתפתח והופך לקבוצת פרסום. בחרנו להתקשר עם סיון ברלזון ורן לוי, שמשרדם מוביל את סצנת הפרסום הירושלמית, היות שהם תואמים את ה-DNA של דרורי-שלומי כמשרד ששם את לקוחותיו במרכז וחושב שיווק קריאטיבי. זוהי סינרגיה מצוינת שתעצים את שני המשרדים, המצויים בתנופת גידול ועשייה".

עם לקוחות דרורי-שלומי נמנים העיתון "ישראל היום", אלפא-רומיאו, פיאט, סנו, בנק יהב, כלל פיננסים ועוד.