לסוטו אישרה ייצור של קנאביס רפואי ב-2017, אחרי שנים רבות שבהן התפרנסו עניי המדינה מגידולו באופן לא-חוקי • חברת אסיף 420, שהוקמה על ידי גלעד אופיר, הודיעה על קבלת אישורים להקים פעילות גידול קנאביס במדינה • מניית קמן קפיטל, שיש לה הסכם מיזוג עם אסיף, מזנקת ביותר מ-40%
מדובר בתפנית באופן הפרידה בין השותפים במשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן
השינוי אירע בעקבות תוכנית ההבראה שעובר דרורי-ארועטי עם עזיבת חלק מהבכירים בו ■ התקציב מוערך ב-12 מיליון שקל בשנה ■ בשוק מעריכים כי צפוי שינוי נוסף על רקע אישי: עתידו של תקציב סובארו, המטופל ב-LEAD, לוט בערפל על רקע עברה העכור של סמנכ"לית השיווק עם המשרד
התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת
ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי
טרם נבחר משרד שיטפל בתקציבי המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
בן-צבי, לשעבר מנכ"לית אקססורייז לונדון: "החזון שלי הוא להפוך את דרורי-ארועטי-ברמן למשרד נחשק בעשירייה הפותחת"
התקציב של "ישראל היום" מטופל בידי דרורי-ארועטי-ברמן, אך באחרונה הועלה קמפיין רדיו לעיתון באמצעות בורודה-קפלן
בעמידר החליטו לצאת למכרז, בין היתר כדי לבנות תדמית מותגית לחברה ככזאת המגדילה באופן משמעותי את הדיור הציבורי, משביחה את הדירות הקיימות ופועלת לטובת הקהילה
רות שטרית: "אימצתי את העצה שנתתי ללקוחות: תיהנו ממה שהשגתם מהעבר, ותבינו נכון את המציאות החדשה"
הערכה: חשה תחושת מיצוי לאחר שהושלם המיזוג של משרדי הפרסום דרורי-שלומי וארועטי-ברמן
סנו תגדיל משמעותית את ההשקעה שלה בקטגוריה
זו הזכייה הראשונה של המשרד לאחר המיזוג של דרורי-שלומי וארועטי-ברמן, שיצא לדרך לפני כחודשיים
תקציב הפרסום של סונול עמד בשנה החולפת על 22 מיליון שקל במחירי מחירון
משרד הפרסום הממוזג צפוי להיות דרורי-ארועטי-ברמן והוא ינוהל על-ידי אלה גולדשטיין כמנכ"לית ושחר פילר כסמנכ"ל קריאייטיב
קבוצת הרכב הבהירה למשרדי הפרסום שלה, דרורי-שלומי ו-LEAD, כי אסור להם לקבל עמלות כלשהן מאמצעי המדיה, וכי הכספים יקוזזו מהם במקרה של הפרה