רשת האופנה YOOP בחרה ב-3 פרזנטוריות בינלאומיות להוביל את קמפיין סתיו-חורף 2011. מדובר בדוגמניות מפולין, צרפת ופינלנד.
ההשקעה בקמפיין עומדת על מיליון שקל, והפרזנטוריות יקבלו שכר מדווח של כ-100 אלף שקל.
רשת YOOP מונה 30 סניפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.