ביוקנסל נאבקת בהערת עסק חי: תנפיק בארה"ב או בת"א

עוד נשקלות: הנפקת זכויות והנפקה פרטית ■ בסוף הרבעון השני היו בקופתה של ביוקנסל 7.1 מיליון שקל בלבד ■ תזרים המזומנים שלה מפעילות שוטפת היה שלילי והסתכם ברבעון השני ב-1.1 מיליון שקל

דו"חות הרבעון השני שפרסמה היום חברת הביומד BioCancell, מאשרים את הפרסום ב"גלובס", לפיו היא מתכננת הנפקה בארה"ב. החברה מציינת כי תשקול להציע ניירות ערך בהתאם לתשקיף המדף שהגישה ל-SEC (רשות ניירות ערך האמריקנית). במקביל, בוחנת ביוקנסל אפשרויות נוספות לגיוס הון, לרבות באמצעות הנפקה בתל אביב, הנפקת זכויות או הנפקה פרטית.

הצורך בגיוס נובע מכך שגם הפעם מוצמדת לדו"חות החברה הערת עסק חי מצד רואי החשבון שלה ממשרד סומך חייקין. בסוף הרבעון השני היו בקופתה של ביוקנסל 7.1 מיליון שקל בלבד. תזרים המזומנים שלה מפעילות שוטפת היה שלילי והסתכם ברבעון השני ב-1.1 מיליון שקל. החברה עדיין אינה רושמת הכנסות, וההפסד הנקי שלה ברבעון השני הסתכם ב-16 מיליון שקל.

ביוקנסל, אותה מנהל אורי דנון, הוקמה בשנת 2004, והיא מפתחת תרופות לטיפול בסרטן שלפוחית השתן, הלבלב והשחלות, על בסיס גילוי של המייסד והמדען הראשי של החברה, פרופ' אברהם הוכברג. שווי השוק של החברה בבורסה המקומית הוא 46 מיליון שקל.