הפרסומות הזכורות והאהובות: קמפיין החסכמים - האהוב ביותר

גיאוקרטורפיה: הפרסומת ל-HOT בכיכובו של מרקו היא הזכורה ביותר שבוע שלישי ברציפות

אחרי שבמשך שבועיים מרקו קיטר על כך שלא רואים את התוכנית שלו, השבוע הוא מתנחל מול הטלוויזיה של וסרמן כדי לראות את כל תוכניות הילדים ומצליח לייצר שיעורי זכירה גבוהים המדרגים את הפרסומת של HOT באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי בפסגת הפרסומות הזכורות.

ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, מציינת כי הדיאלוגים השנונים בין וסרמן לבין מרקו מצליחים לייצר שיעורי זכירה גבוהים לפרסומת. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות העומד כעת על 11.4%. עוצמת הזכירה של הפרסומת היא 1.2, מה שמעיד על כך ששיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי שנתי של הפרסומות הזכורות ב-20%.

אחרי שהפרסומת של רשות המים המלמדת אותנו שישראל מתייבשת הגיעה להישגים יפים בתחום הזכירה והאהדה, גם הפרסומת הנוכחית באמצעות משרד הפרסום לפם, המסבירה לנו איך וכמה ניתן לחסוך במים באמצעות החסכמים, מצליחה לייצר שיעורי אהדה גבוהים המדרגים את הפרסומת במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות. שיעורי האהדה של הפרסומת דומים לממוצע האהדה החצי שנתי העומד 20.8%.

הפרסומת של בנק הפועלים שבו רואים זוג בתחנות שונות בחיים שלהם הגיעה למקום השלישי בדירוג האהובות ולמקום החמישי בדירוג הזכורות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה, כי לא ניכרים שינויים במספר הפרסומות והחסויות אשר שודרו השבוע, כאשר השבוע עומד מספרן על 292 (בהשוואה ל-291 בשבוע שעבר). כמו כן, גם בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע לא חל שינוי מהותי ביחס לשבוע שעבר כאשר השבוע הוא עומד על כ-42.4 מיליון דולר (לעומת כ-42 מיליון דולר בשבוע שעבר).

חסכמים
 חסכמים