פארמוויל, גרסת יטבתה: "הקיבוץ הווירטואלי הראשון"

יטבתה השיקה חיקוי ישראלי לאחד ממשחקי הרשת הפופולריים - אפליקציית החווה שצברה עשרות מיליוני משתמשים בפייסבוק ■ המשחק כולל התנסות הומוריסטית בכל שלבי ייצור משקאות החלב

אחד ממשחקי הרשת הפופולריים הוא אפליקציית החווה FarmVille, שצבר עשרות מיליוני משתמשים בפייסבוק. עכשיו הגיע תור החיקוי הישראלי מבית יטבתה.

המשחק, ששמו "הקיבוץ הווירטואלי הראשון", כולל התנסות בכל שלבי ייצור משקאות החלב. בכל אחד משלושת השלבים יש משחקים, שהם ברובם הומוריסטים.

כך למשל, כדי לייצר משקאות חלב טעימים, יטבתה מוציאה את הפרות לימי כיף לשחק מחבואים ולוקחת אותם ל"ספא-פרה". על-מנת להעביר לשחקן את מהות החיים כחבר קיבוץ יטבתה, נעשה שימוש במאפיינים המזוהים עם הקיבוץ, אותם יש לבצע, כמו מנוחה במגורים, אכילה בחדר אוכל, רחצה בבריכת הקיבוץ ופעילויות במועדון.

כל רכיבי המשחק נוצרו ואויירו במיוחד עבור הקיבוץ הוירטואלי הראשון, בממשק ועיצוב גרפי ידידותי למשתמש, אותה עיצבה חברת אינקוד-הייפרה. בשבועיים הראשונים להשקת המשחק הצטרפו מעל 20,000 "חברי קיבוץ" לאפליקציה.

את המשחק פיתח משרד הפרסום לבני נוער teenk. גם הקיבוץ של יטבתה, כמו פארמוויל, יופץ בפייסבוק. עכשיו נותר לראות לאיזו רמת פופולריות יגיע המשחק הזה.