חברת משחקי האינטרנט וההימורים זינגה "מהמרת על היד האחרונה": הודיעה כי תשיק שני אתרי הימורים בבריטניה ■ ב-12 החודשים האחרונים איבדה מניית החברה יותר מ-70% מערכה
המשחק הושק ב-5 בספטמבר ונכון לסוף החודש שעבר היו לו 15 מיליון משתמשים בחודש כך שהחברה הצליחה לשלש את מאגר המשתמשים תוך כשבועיים בלבד
בשבוע הבא צפוי מנכ"ל ענקית המשחקים החברתיים זינגה, מארק פינקוס, ביחד עם בכירים נוספים בחברה לצאת לרוד שואו במסגרתו ייפגשו עם משקיעים פוטנציאליים
במשחק החדש של זינגה, דרך רשת פייסבוק, צריך המשתמש לתחזק טירה מפוארת לצד לחימה מול אויבים שונים וניהול יומיומי של הממלכה
סקר שערך הארגון מצא כי 19% מהמורים הפעילים בפייסבוק סובלים מאלימות מילולית, השפלה ואפילו מתמונות מביכות שמפרסמים התלמידים שלהם ברשת החברתית ■ מיכל דליות: "יש לאכוף את חוק 'לשון הרע' על ילדים"
דיווח בבלומברג: ענקית המשחקים בפייסבוק תנסה לגייס מיליארד דולר מיד לאחר חג ההודייה, לפי שווי מוערך של 12 מיליארד דולר ■ להבדיל מגרופון - זינגה עדיין מציגה רווחים
החוויה מסדרות הטלוויזה שכולנו מכורים אליהן לא מסתיימת עם הכתוביות בסיומו של עוד פרק מותח ■ משחק פייסבוק חדש לסדרה "יומני הערפד" ישאיר אתכם במתח ■ וגם: "דקסטר", "העשב של השכן" ושעשועונים מיתולוגיים בפייסבוק
בראיון שנערך לאחרונה עם שניים מהכותבים של סדרת סרטי האנימציה "צעצוע של סיפור", רמזו השניים כי הם מנהלים שיחות עם זינגה על הפקת סרט המבוסס על המשחק
שיתוף-פעולה עם חברת ההפקה של ג'ורג' לוקאס מביא לפייסבוק את אחד הגיבורים האהובים ביותר ממסך הקולנוע ■ וגם: איזה משחק עקף את פארמוויל בפייסבוק?
ענקית משחקי הרשת צפויה להגיש היום מסמכים רשמיים לקראת הנפקתה ■ מורגן סטנלי יהווה החתם הראשי, בהנפקתה לפי שווי של יותר מ-15 מיליארד דולר
הבלוג All Things Digital: יצרנית הפארמוויל צפויה לפי הערכות לפרסם הודעה רשמית כבר בשבוע הבא על הנפקה עד סוף יוני
ליידי גאגא תפרסם את שיריה במסגרת המשחק "פארמוויל", בחווה בשם "גאגאוויל" שנוצרה במיוחד עבורה ■ השחקנים ישלימו משימות בחלק זה כדי לשמוע את השירים הבלעדיים
לפי נתוני חברת המחקר eMarketer, הפרסום בשוק זה צפוי להסתכם השנה ב-192 מיליון דולר, בעוד שמכירות מתנות וירטואליות במשחקים החברתיים יסתכמו ב-653 מיליון דולר
והיא תגיע מבית פארמוויל ■ וגם: החיבור האופנתי, השלום עם מייספייס וגוגל עושה סדר
ולכן כשאני שואל את עצמי איך נעשה כסף מכל זה, אני מפנה את השאלה לבורא העולם עצמו
דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל