ספי בר ימונה למנכ"ל לקסוס ישראל

בר מחליף בתפקידו את רן דנאי אשר התמנה למנכ"ל טויוטה ישראל

בהמשך לסבב המינויים בקבוצת העסקים של ג'ורג' חורש, ולמינויו של מנכ"ל לקסוס הנוכחי, רן דנאי למנכ"ל יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה היום (א') הקבוצה על מינויו של ספי בר למנכ"ל לקסוס ישראל. המינוי יכנס לתוקפו בסוף השנה.

ספי בר, 39, נשוי + 3, מכהן בחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל השיווק והמכירות של הוצאת כינרת זמורה ביתן, מבעלי צומת ספרים, והיה ציר מרכזי בהפיכתה של החברה להוצאת הספרים המובילה בישראל. לפני כן היה בר חלק מקבוצת מקאן אריקסון וניהל פרויקטים שיווקים בינלאומיים, שימש כמנכ"ל חברת סטארט אפ וכמנהל בהוצאת אריק כהן וב"איזי סטפ". לבר תואר ראשון במדעי ההתנהגות וניהול מהמכללה למנהל.

לקסוס הושקה בישראל בספטמבר 2006, והתברגה עד מהרה בצמרת שוק רכבי היוקרה בארץ. מיום השקתה ועד היום, מכרה לקסוס כ - 1,900 רכבים, בתמהיל המורכב מארבעת דגמי המותג המשווקים בישראל, מתוכם כ- 350 רכבים מראשית השנה. נתח השוק שהושג על ידי לקסוס ישראל הינו נתח השוק הגבוה ביותר שהושג באירופה, מהלך החדרת המותג לשוק רכבי היוקרה בישראל זכה בפרס ראשון בתחרות האפ"י ולאחרונה נכנס מותג לקסוס לרשימת 100 המותגים המובילים בישראל ב"מדד המותגים 2010".

רן דנאי, 37, מונה למנכ"ל בשנת 2006 עם ההחלטה של לקסוס לחדור לשוק הישראלי. דנאי היה אמון על הקמת הפעילות, החדרת מותג לקסוס וביסוסו בשוק רכבי היוקרה בישראל.

ג'ורג' חורש: "אני שמח מאד על הצטרפותו של ספי לקבוצה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש והמאתגר כמנכ"ל לקסוס ישראל. אני בטוח כי ניסיונו הרב בניהול ובשיווק, יתרום רבות להמשך צמיחתו של המותג בארץ."