אינטל מעמיקה פעילות הכבלים: רוכשת חטיבה מטקסס אינסטרומנטס

ענקית השבבים רוכשת חטיבה שעוסקת בייצור מודם כבלים ■ פרטיה הכספיים של העסקה לא נמסרו ■ בכוונת אינטל לשלב את החטיבה לתוך תחום המוצרים הבייתיים (Digital Home)

ענקית השבבים אינטל רוכשת את חטיבת הכבלים של טקסס אינסטרומנטס, שעוסקת בייצור מודם כבלים. פרטיה הכספיים של העסקה לא נמסרו. בכוונתה של אינטל לשלב את החטיבה הנרכשת לתוך תחום המוצרים הבייתיים (Digital Home) - ולהעמיק המיקוד בתעשיית הכבלים ובפלחי שוק מוצרי הצריכה האלקטרוניים. ההסכם כפוף לאישורים רגולטוריים והשלמתו צפויה לרבעון הרביעי השנה.

המטרה ברכישה, היא להעמיד לרשות יצרני הציוד המקורי פלטפורמה חזקה ופתוחה שתאפשר להם לייצר מוצרים חדשניים ומובדלים עבור ספקי השירות, מוצרים אשר ישפרו את חווית המשתמש בצריכת תוכני וידאו, קול ומידע בבית.

אינטל מתכננת לשלב את פס הייצור של ה-Puma מבית טקסס אינסטרומנטס בטכנולוגיה הסטנדרטית של התקן להעברת מידע דיגיטלי על תשתית כבלים (DOCSIS) ובפלטפורמות SoC, כדי לייצר ממירים מתקדמים וכן מוצרי נתבים ביתיים (residential gateway) ומודמים לתעשיית הכבלים.

כל עובדי קבוצת מודם הכבלים של חברת טקסס אינסטרומנטס קיבלו הצעות להצטרף לאינטל באתרי הבית שלהם, בעיקר בישראל, ויצטרפו לקבוצת ה-Digital Home של אינטל.

בוב פררה, מנכ"ל חטיבת הכבלים של קבוצת ה-Digital Home באינטל: "הרכישה מחזקת בעיקר את ההיצע של רצף המוצרים שמיועד לנתבי כבלים ומחזקת את מחויבותה המתמשכת של אינטל לתעשיית הכבלים".