מטען סולארי של Solio - שלא נטען מהשמש

ה-Mono a של Solio מקבל את החשמל שלו משקע החשמל או השמש, אך בבדיקה שלנו המטען עמד שעות ארוכות מול השמש ושום דבר לא קרה ■ רק אם אתם מחפשים מטען רזרבי

אחד הטרנדים המוכרים בתעשיית האלקטרוניקה הוא המוצרים הסולאריים. חברות שונות מנסות להפוך מטענים, דיבוריות ומוצרים אחרים לכאלו הנטענים מהשמש. האופנה הירוקה, שבאה ללמד אותנו להשתמש במשאבים הטבעיים של הטבע, עוזרת ליצרניות הטכנולוגיה לרכוב על שיטת השיווק הזו. חברת Solio מציעה ברוחה המגמה מטען סולארי, שתפקידו לקבל את האנרגיה שלו מהשמש ולאפשר לכם לטעון את האביזרים שלכם בכל מקום.

עיצוב: המונו המיועד בראש ובראשונה לטעון נגני מוזיקה ואת הטלפונים של חברת אפל, מעוצב בהשראת מוצרי החברה. טוב, הוא לא נראה בדיוק כמו מוצר של אפל, אבל הוא לבן, קטן ובחברה חשבו על כל מיני פרטים קטנים בעיצוב שלו, שאמורים לעשות את השימוש בו לחביב (למשל, מתלה של המטען על התיק).

סוליו SOLIO
 סוליו SOLIO

טעינה: המונו הוא מטען רזרבי האמור להטעין את הiPhone (אייפון), נגן המוזיקה, המצלמה או ה-GPS שלכם. למה הכוונה? המכשיר מקבל את החשמל שלו משני מקורות: שקע החשמל או השמש. במקרה של טעינה מהחשמל בבית, אין כאן יותר מדי בעיות - מלבד אולי כמות האנרגיה שהוא מכיל, שאולי לא תספיק לטעינה מלאה של כל מוצר שלכם.

השימוש העיקרי של המכשיר הוא כמובן טעינה מהשמש. במקרה הזה, המוצר בעייתי מאוד. לפי החברה טעינה מלאה של המוצר אמורה לקחת 22 שעות והמכשיר אמור להיות בקו ישיר עם השמש. בחברה טוענים שאם תניחו את המטען מאחורי חלון קצת מלוכלך ישירות מול השמש, הדבר יגרום לירידה באיכות הטעינה. בבדיקה שלנו, המטען עמד שעות ארוכות מול השמש אבל שום דבר לא קרה.

שורה תחתונה: למה המטען הזה כן טוב? אם אתם לא רוצים לסמוך על אנרגיה סולארית ואתם מחפשים מטען רזרבי לאייפון או למוצר USB אחר.

מחיר: 350 שקל ברשת iDigital.

ציון: 6.