אורידיון מעמיקה חדירתה לשוק היפני; חתמה על הסכם עם IMI

IMI היא מפיצת ציוד רפואי מובילה ביפן ■ ההערכות בשוק הן כי היקף העסקה הוא כ-2 מיליון דולר בשנתיים הקרובות

אורידיון מערכות, העוסקת במיכשור רפואי למעקב אחרי בטיחות החולה והנסחרת בשוויץ, הכריזה היום (ד') על חתימת הסכם חדש עם חברת IMI, מפיצת ציוד רפואי מובילה ביפן. ההערכות בשוק הן כי היקף העסקה הוא כ-2 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

ההסכם הנוכחי יאפשר לחברה להעמיק את אחיזתה בשוק היפני, בעזרת סדרת המוניטורים הרפואיים Microstream® capnography. סדרת מוצרים זו כוללת את המוניטורCapnostream®20, אשר כולל בתוכו את מדד ה-IPI המשלב בין ארבעה פרמטרים: פליטת דו תחמוצת הפחמן, קצב נשימה, דופק הלב וריווי חמצן להערכה קלה ומהירה של מצבו הנשימתי של המטופל.

IMI תמכור את המוניטורים המתקדמים של אורידיון ביחד עם מכונות ההנשמה שלה. שילוב זה ישווק כחבילת SafetySet™, פתרון מתקדם וחדשני לשיפור בטיחות המטופל. IMI תחל מיידית במכירת מכשירי Capnostream®20 ומוצרים מתכלים מוגני הפטנט FilterLine® etCO2 למרכזי רפואת חירום ורפואה ביתית ברחבי יפן.

קזומאסה צומוגה, נשיא IMI אמר היום כי "אנו מאושרים לחבור לאורידיון ולהפוך את טכונולגיית הקפנוגרפיה המתקדמת ביותר לזמינה לשוק בתי החולים שלנו ביפן. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה בין IMI לאורידיון יתרום לשיפור בטיחות המטופלים בכל סוגי הסביבה הרפואית ביפן".

ג'רי פלדמן, נשיא אורידיון ציין כי "לכבוד הוא לנו לעבוד עם IMI. חבילת ה- SafetySet™ המשלבת את קפנוגרפיית Capnostream®20 עם מכונות ההנשמה שנמכרות ע"י IMI הינה חלק מאסטרטגיה חלוצית, שתעלה את רמת בטיחות המטופלים בבתי החולים ביפן. אורידיון מחויבת לשיפור סטנדרט הטיפול הרפואי העולמי, ותמשיך להציע דרכים חדשות לשיפור מתמיד בבטיחות החולה".