חברת טמפו משקאות , חברת המשקאות הוותיקה, הפועלת בתחומי המשקאות האלכוהוליים, המשקאות הקלים והיין, מפרסמת היום (א') את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2010.
טמפו סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2010 ברווח נקי של כ-24.4 מיליון שקל, זאת לעומת רווח נקי של 8.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד (בניכוי השפעות יישום הקצאת עלות הרכישה של יקבי ברקן) - גידול של כ-200%.
ברבעון השני רשמה החברה רווח נקי של 10.4 מיליון שקל, זאת לעומת רווח של 2.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (בניכוי השפעות יישום הקצאת עלות הרכישה של יקבי ברקן). מכירות טמפו הסתכמו במחצית הראשונה של 2010 בכ-479.2 מיליון שקל, זאת לעומת 386.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2009 - גידול של כ-24%, הנובע בעיקרו מגידול בהיקפי המכירה.
ברבעון השני מכירות החברה הסתכמו בכ-241.3 מיליון שקל, המהווים גידול של כ-25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מכירות מגזר המשקאות הקלים הסתכמו במחצית הראשונה בכ-239.4 מיליון שקל. זאת לעומת 173 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. מדובר בגידול של 38%, הנובע בעיקרו מהפצת משקה האנרגיה XL.
מכירות מגזר המשקאות האלכוהוליים הקלים הסתכמו במחצית הראשונה בכ-152.8 מיליון שקל, לעומת 138.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנת 2009 - גידול של 11%, הנובע בעיקרו מגידול בכמויות המכירה.
הרווח הגולמי של טמפו במחצית, בניטרול השפעות יישום הקצאת עלות הרכישה של יקבי ברקן, הסתכם בכ-210 מיליון שקל, המהווים 44% מההכנסות - לעומת רווח גולמי של 166 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, המהווים כ-43% מההכנסות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.