שופרסל דיל - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

רשתות השיווק מחממות מנועים לקראת החגים: מגה בול - במקום הרביעי בטבלה עם השקעה פרסומית של כ-1.4 מיליון שקל

שוקי מזרחי, אושיה טבריינית מעולם הבורקס, שימש כפרזנטור לרגע של מגה בול מטבריה, אך מיד אחר-כך נעלם מחיינו. מנגד קיבלנו את השחקן איציק כהן כפרזנטור של שופרסל דיל, המובילה השבוע את טבלת המותגים המושקעים בפרסום.

שופרסל דיל חתכה - ובצדק - לכיוון ההומור, מכיוון שלרגע כבר התחלנו ללכת לאיבוד בין כל הפרסומות הדי דומות של שופרסל ומגה שעסקו בהשוואות מחירים.

הקמפיין הנוכחי של שופרסל דיל הוא תחת הסלוגן: "אנחנו בודקים כדי שאתם לא תצטרכו", והוא מייצר בולטות טובה על המסך וזיהוי ברור לשופרסל דיל. הקמפיין עלה באמצעות אדלר-חומסקי& ורשבסקי.

ואולם, רשת שופרסל אינה מסתפקת בהבלטה של תת-הרשת שופרסל דיל, ובמקום השלישי השבוע ניתן למצוא שלל פרסומות של רשת שופרסל הכללית עם "מבצעים מדהימים לראש-השנה", תחת הקונספט "סל השנה" באמצעות גיתם BBDO.

מגה בול ממשיכה גם היא לבלוט, כמתחייב מתקופה זו של טרום החגים, ומתמקמת במקום הרביעי בטבלה עם השקעה של כ-1.4 מיליון שקל לקמפיין משאל הרחוב שערכה, במסגרתו היא כמובן נתפסת כזולה ביותר ומציגה מאות מוצרים ב-5 שקלים. משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.

על רקע שדרוג המערכות הפרסומי בגזרת הסלולר בולט לאחרונה קמפיין פלאפון, המתמקם השבוע במקום השני בטבלה עם הוצאה פרסומית של כ-1.7 מיליון שקל. בימים החמים שעוברים עלינו בוחרים בפלאפון לקרוא לקמפיין שלהם "מתחת לאפס" - ובכך ממחישים את העובדה שהם מזכים את המשתמשים הפעילים באופן חודשי קבוע, וזאת בנוסף לסבסוד הסמארטפון.

המשביר לצרכן נועל השבוע את החמישייה, וגם הוא עם הפנים אל החגים הממשמשים ובאים. המשביר מפרסם תחת הסלוגן: "חג מתנות שמח" באמצעות מקאן-אריקסון.

המותגים המושקעים

1. שופרסל דיל - 2,254,539 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. פלאפון - 1,704,677 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

3. שופרסל - 1,655,014 שקל - באמצעות גיתם BBDO

4. מגה בול - 1,452,924 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

5. המשביר לצרכן - 1,381,168 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 20/8/10-26/8/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.