קסטרו משקיעה 4 מיליון שקל בקמפיין ייעודי לקטגוריית ההנעלה

המנכ"ל גבי רוטר: "קטגוריית ההנעלה בקסטרו נכנסת למוקד מנוע הצמיחה. את מה שעשינו עם הג'ינס נעשה עכשיו עם קטגוריית הנעליים" ■ ‏הקמפיין יעלה באמצעות ראובני-פרידן

‎‎מספר שנים לאחר שהכניסה לסניפיה נעליים, מרחיבה קסטרו את הקטגוריה ומעלה קמפיין בהשקעה של 4 מיליון שקל.

גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, אמר היום (א') כי "קטגוריית ההנעלה בקסטרו נכנסת למוקד מנוע הצמיחה ותהווה עוגן להשקת הקולקציה. לקראת החגים, לראשונה נציג קמפיין פרסום ייעודי לקטגוריה חדשה. את מה שעשינו עם הג'ינס נעשה עכשיו עם קטגוריית הנעליים".

‏הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן בכיכוב הפרזנטורים גל גדות ויונתן ווגמן.

‏לרשת קסטרו 111 חנויות בישראל, מתוכן 39 חנויות לשים, 39 חנויות לגברים, 23 חנויות משולבות, 3 חנויות נעליים ו-7 חנויות אאוטלט. בנוסף היא מפעילה 32 חנויות בחו"ל במדינות גרמניה, רוסיה, שוויץ ותאילנד.